Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich.
Każdy wie, że Inpost ostatnio się zawiesza (manager paczek) i wolno chodzi.
Wczoraj nadaliśmy paczki przez manager, ale na Allegro dalej figurują jako nowe zamówienia i nie mają przypisanych numerów paczek.
Dodam, że nie ma mowy o wpisywaniu tego ręcznie, bo ilości paczek są bardzo duże.
Pytanie, czy kupujący wiedzą, że paczki są nadane?
Drugie pytanie, czy brak zaimportowanych numerów będzie mieć wpływ na moją "skuteczność wysyłki" i jakość w programie "Super Sprzedawca"? Deklarujemy wysyłkę 24h.
Trzecie, czy po uporaniu się z awarią, numery paczek zostaną uzupełnione automatycznie? Czy statusy zmienią się na wysłane?
Bardzo proszę o pomoc zarówno sprzedających, Allegro.pl jak i InPost. Proszę o interwencję.
Pozdrawiam wszystkich 🙂
@ELMAT-LUBLIN wydaje mi się, że problem uzupełniania numerów przesyłek pojawił się od chwili, w której Allegro wprowadziło swoją nową usługę "wysyłaj z Allegro". Od tamtej pory jeżeli wchodzę do menadżera paczek przez stronę Inpostu, to numery przesyłek nie są uzupełniane, a jeżeli nadaję z przez zakładkę "zamówienia" wszystko jest w porządku. DPD też już nie można nadać przez ich stronę, tylko przez "wysyłaj z Allegro"😁
No to faktycznie Allegro nam zrobiło "ułatwienie"...