anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost nie widzi zamowien

CudownyDzien
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

witam, mam problem z importem zamówień z inpost. Jeszcze wszytskie zamówienia ze smart widzi. Ale zwykły paczkomat,Allegro  mini kurier za pobraniem także nie widzi. Nigdzie ich nie ma. Rozlaczalam konto i odświeżałem, incognito tez nie działa…

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@CudownyDzien zmień sortowanie typ przesyłki i zaznacz paczkomat 24/7:)

jfyeue.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów

CudownyDzien
#7 Wielbiciel#

Nie ma w żadnej kategorii 🙂 wiem ze trzeba zaznaczać typu przesyłek 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@CudownyDzien skoro zmieniasz na inny rodzaj przesyłki to może zamówienie jest nie opłacone lub płatność była poza allegro ? Albo w cenniku masz dostawę bez Allegro za początku ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@CudownyDzien                                                                                                                                         Dzień dobry, 

w przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecam wykonanie następujących czynności:

- włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",

- wyczyszczenie plików cookie (pamięci podręcznej przeglądarki) w przeglądarce,

- zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,

- odznaczenie opcji Powiąż moje konto z Allegro w zakładce Moje Dane,

- zalogowanie w trybie Incognito w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),

- zalogowanie za pomocą innej przeglądarki lub z innego urządzenia,

- zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.

Na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki - należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk „Szukaj”. Aukcja powinna się wówczas pojawić.

Import danych z aukcji Allegro może trwać do 8h.

Jeśli po wykonaniu powyższych czynności oraz upływie 8h problem dalej będzie występował, proszę wysłać na adres pomoc@inpost.pl poniższe dane:

- nazwa użytkownika Allegro Sprzedającego:

- nazwa użytkownika Allegro Kupującego:

- adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):

- numer aukcji:

- ID płatności:

- data zakupu i płatności:

- nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):                                                                         

W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów