anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost nie wysyła sms z informacja

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Witam, w ostatnim tygodniu miałam 3 przypadki, że inpost nie wysłał informacji sms do klienta ze paczka leży do odebrania w paczkomacie. Oczywiscie rzeczy zakupione na Allegro. I paczki wracaja do mnie. Klient mówi ze nie otrzymal informacji sms ze paczka jest do odebrania. O co chodzi?

Raz podpowiedziałam klientowi zeby zsciagnal aplikacje inpost i sie zalogowal. Oczywiscie w aplikacji byla paczka i informacja. 

CZy w takim razie klienci teraz musza sciagac aplikacje inpost? Jesli tak to powinniscie informowac o tym klientow.

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Reklamację złożyłaś? Możliwe że klienci wprowadzają cię w błąd?

oznacz moderatorów

mkaszkur
#8 Zapaleniec#

Jeśli klient kiedykolwiek miał aplikację InPost powiadomienia wysyłane są tylko w aplikacji. Jeśli zmienił telefon i nie pobrał na niego aplikacji to i tak nie dostanie SMS-a ani maila, bo jego numer jest przypisany do aplikacji. Taką informację uzyskaliśmy od InPostu. Głupie to, ale co zrobisz...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie, klient nie ma obowiązku mieć żadnych aplikacji. Jeśli ma telefon, powinien otrzymać SMS z kodem i maila z kodem. Jeśli nie otrzymał, za niedostarczenie paczki względem niego odpowiedzialność ponosi sprzedawca. Możesz złożyć reklamację u przewoźnika, a kupującemu należy się zwrot wpłaty lub kolejna wysyłka. Nie ma obowiązku udostępniania w ofertach przewoźnika, który generuje problemy z dostarczeniem towaru.

oznacz moderatorów