Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w ostatnim tygodniu miałam 3 przypadki, że inpost nie wysłał informacji sms do klienta ze paczka leży do odebrania w paczkomacie. Oczywiscie rzeczy zakupione na Allegro. I paczki wracaja do mnie. Klient mówi ze nie otrzymal informacji sms ze paczka jest do odebrania. O co chodzi?
Raz podpowiedziałam klientowi zeby zsciagnal aplikacje inpost i sie zalogowal. Oczywiscie w aplikacji byla paczka i informacja.
CZy w takim razie klienci teraz musza sciagac aplikacje inpost? Jesli tak to powinniscie informowac o tym klientow.
Reklamację złożyłaś? Możliwe że klienci wprowadzają cię w błąd?
Jeśli klient kiedykolwiek miał aplikację InPost powiadomienia wysyłane są tylko w aplikacji. Jeśli zmienił telefon i nie pobrał na niego aplikacji to i tak nie dostanie SMS-a ani maila, bo jego numer jest przypisany do aplikacji. Taką informację uzyskaliśmy od InPostu. Głupie to, ale co zrobisz...
Nie, klient nie ma obowiązku mieć żadnych aplikacji. Jeśli ma telefon, powinien otrzymać SMS z kodem i maila z kodem. Jeśli nie otrzymał, za niedostarczenie paczki względem niego odpowiedzialność ponosi sprzedawca. Możesz złożyć reklamację u przewoźnika, a kupującemu należy się zwrot wpłaty lub kolejna wysyłka. Nie ma obowiązku udostępniania w ofertach przewoźnika, który generuje problemy z dostarczeniem towaru.