Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zwracam się bezpośrednio do Allegro. Potrzebna jest natychmiastowa reakcja co do firmy przewozowej, jaką jest InPost. Codziennie są gubione paczki, problemy z dostarczaniem. Klienci piszą wiadomości, zakładają dyskusje w momencie, kiedy sprzedawca nic złego nie zrobił i nie ma wpływu na to, iż InPost się nie wyrabia.
Proszę o wprowadzenie stosownej informacji podczas zakupów, gdzie klienci będą widzieć, że w związku z sytuacją, przewoźnik InPost NIE GWARANTUJE dostarczanie produktów w terminie, bo teraz, to cierpią sprzedawcy.
@monte1133 Już o tym pisaliśmy tutaj. Na chwilę obecną najlepiej jest rozważyć innego przewoźnika niż InPost oraz DPD
Jedyne co to wydłuż czas wysyłki ja mam 3 dni i spokój, allegro podpowiada klientom czas dostawy i zaczynają się dymy a my dostajemy po dupie 😄
Jak masz 24h to doręczenie za 2 dni i się zaczyna, ustaw na 3dni klient będzie miał że dostawa za 5 dni i masz czas na opóźnienia w dostawie 😞
Jeśli ja coś kupuję i widzę wysyłkę 3 dni, to szukam dalej, musi być najwyżej 24 godziny.
@xyz96 I ciekawy jestem co robisz dalej... ja właśnie coś zamówiłem "na pilnie". Wysyłka miała być 24H a było 6 dni. Sprzedający wyjaśnił że koronawirus, opóźnienia jeszcze jego dostawców itp.. Ja rozumiem, ale jak się domyślam ty od razu jedna gwiazdka bo miały byc 24H ?
Pytanie No 2 "najwyzej 24 godziny" czyli generalnie szukasz tych z wysyłką do 60min ew. do 3 h ?? 🤣
Teraz nic nie robię, teraz nie kupuję bo wiem, że mogą być jaja 🙂 Ale przyznaję, generalnie sprzedawcy lekko ze mną nie mają 🙂
@xyz96 Ten sprzedający też dostanie ode mnie mniej gwiazdek, ale nie za opóźnienie ale za brak informowania o nim.
@xyz96, a czemu tak słabo? 😓 myślę, że powinieneś zamawiać dostawy taxi 😄
albo musisz zacząć sprzedawać by zobaczyć jak jest po drugiej sttronie 😄
Najczęściej kupuję normalnie, w sklepach, widzę co biorę, a nie na podretuszowanym obrazku, i mam towar w ciągu godziny od wyjścia z domu.
no i prawidłowo, na allegro zawsze jest ten cień niepewności, odsyłanie 🙂
badziewki duperele można, tak myślę, ale fon czy sprzęt to wolę dopłacić ale mieć ze sklepu netowego, odebrać samemu, mieć gwarancję na stronie i całą historię 🙂
a co najważniejsze, takie sklepy nie mają ocen a działają zawsze idealnie 🙂
@xyz96 wczoraj szukałem donic ogrodowych, jest kilku sprzedawców co maja ten wzór. Sprawdzam czas dostawy, 10dni, 14 dni, 21 dni, urlop itd. 24 godziny to marzenia, dobrze, że wyślą przed końcem lata 🙂
lekko się załamałem.
Bo oni te donice lepią z gliny lub zbijają z desek dopiero po otrzymaniu zamówienia 🙂
@xyz96 to akurat chodziło o gotowe z tworzywa, poza donicami mieli inne akcesoria i wszystko z takim terminem realizacji, o dziwo masa zamówień od klientów. Wszyscy kupują, chociaż ceny wcale nie jakieś za rewelacyjne.
Od 01. kwietnia kupowałem do paczkomatu 10 razy i zawsze wszystko było błyskawicznie. Wysyłają tego samego dnia, najdalej następnego i po max. 2 dniach mam paczkę w paczkomacie. Wczoraj nawet pierwszy raz multiskrytke miałem! 🙂
A dwa razy prosiłem sprzedawców o opóźnienie wysyłki, żeby nie przyszła w weekend majowy - opóźnili, obie przesyłki doszły w tym tygodniu.
Ja nie narzekam, wręcz chwalę Inpost.
Znalazły się te przesyłki 🙂
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/bialoleka/warszawa-kradzieze-w-firmie-kurierskiej-4577909
Się znalazły skradzione przesyłki; co więcej 8.05.2020 napisali: "Skradzione mienie wróciło do właściciela, a jego wartość szacowano na 20 tysięcy złotych."
Dziwnie szybko powróciło.
@monte1133 Dziękuję za Twoją opinię, ale informujemy już kupujących o możliwych opóźnieniach w dostawie przesyłek i dotyczy ona wszystkich firm kurierskich.
@_HolaOla_ zgoda tylko ta informacja jest już po nadaniu jak są opóźnienia, a klient kupując ma informację przez Was dopisaną że dostawa będzie za dwa dni, więc pisanie w panelu po dwóch dniach że jednak paczka będzie za 5 dni jest mało profesjonalne a po dupie dostajemy my 😞
Powinniście wywalić z cennika czas dostawy, i pozostawić tylko czas wysyłki który podaje sprzedawca, bo na dzień dzisiejszy to Wy to dopisujecie i gwarantujecie kupującemu dostawę !!!
Widocznie Wasze rozwiązanie nie działa, bo CODZIENNIE jest kilka zapytań o zaginione/niedostarczone paczki.
Musicie informować klientów w inny sposób, bo za błędy firm kurierskich obrywają sprzedający.
Pragnę nadmienić, iż na Allegro największa sprzedaż jest do paczkomatów, a jakże, InPost, + wprowadziliście specjalną dostawę kurierską od DPD, więc to w Waszym interesie jest, ABY SPRZEDAWCY W DALSZYM CIĄGU OFEROWALI TE SPOSOBY DOSTAW.
Proszę podjąć radykalne kroki w stosunku do firm InPost i DPD oraz informować stosownie klientów o zaistniałej sytuacji.
InPost ma teraz nieziemski ruch. Statystycznie rzecz biorąc coś może im zginąć (bo etykieta się odklei). Trzeba cierpliwości. Wiem, jakie to trudne- jak Cię klient wyzywa. Ja ciągle walczę o reklamację jednej przesyłki. Ale multum dostarczyli. Najlepiej od razu oddaj klientowi pieniądze a sam ''użeraj'' się z reklamację.