anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost problem brak możliwości tworzenia etykiet

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Nie można tworzyć etykiet przez manager.paczkomaty. Czy po raz kolejny Inpost ma przerwę techniczną czy może awarię świąteczną? Co chwila coś nie działa, a klienci czekają na swoje paczki, potem sprzedawca dostanie za to że nie wysłał na czas, przez problemy przewoźnika. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mwmonety
#21 Demiurg#

Rano jeszcze wszystko u mnie działało ,może to tylko u Ciebie jest jakiś problem.

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Udało mi się stworzyć kilka etykiet po czym kolejnych już nie dało bo manager.paczkomaty tak po prostu przestał tworzyć etykiety. Prawdopodobnie kolejne problemy techniczne, pytanie kiedy Inpost się z tym upora? 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

W dni wolne od pracy (na allegro takich nie ma ) ale inni mają firmy robią konserwację systemów lub wprowadzają jakieś nowe ustawienia i może InPost też coś tworzy albo kolejny wolny dzień i paczkomaty się przepełniły bo od piątku nikt tam z kurierów chyba nie zaglądał (przynajmniej ta się u mnie wyświetla).

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Skoro wprowadzają jakieś udoskonalenia to powinni informować. Informacji brak, etykiet dalej nie można tworzyć. Inpost milczy allegro również. 

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Udało mi się teraz stworzyć kolejne 2 etykiety po czym po raz kolejny inpost "zdechł" 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @sklepRTVSAT,

InPost nie ma przerwy technicznej. Manager Paczek powinien poprawnie działać.

W przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecam wykonanie następujących czynności:

- włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",

- wyczyszczenie plików cookie (pamięci podręcznej przeglądarki) w przeglądarce,

- zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,

- odznaczenie opcji Powiąż moje konto z Allegro w zakładce Moje Dane,

- zalogowanie w trybie Incognito w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),

- zalogowanie za pomocą innej przeglądarki lub z innego urządzenia,

- zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.

Proszę o informację zwrotną na adres pomoc@inpost.pl oraz screeny z systemu, jeśli po wykonaniu wszystkich kroków, problem będzie nadal występował.

W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Szanowny ekspercie Inpost wyobraź sobie że nic nie robiłem według Twojej instrukcji, a usługa samoistnie zaczęła działać. Więc bardzo proszę w przyszłości nie zganiać na problem u klienta, tylko informować jak się coś zmienia w systemie, jak i informować z wyprzedzeniem o planowanych przerwach technicznych, jak i problemach technicznych w danej chwili.

oznacz moderatorów