Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie można tworzyć etykiet przez manager.paczkomaty. Czy po raz kolejny Inpost ma przerwę techniczną czy może awarię świąteczną? Co chwila coś nie działa, a klienci czekają na swoje paczki, potem sprzedawca dostanie za to że nie wysłał na czas, przez problemy przewoźnika.
Rano jeszcze wszystko u mnie działało ,może to tylko u Ciebie jest jakiś problem.
Udało mi się stworzyć kilka etykiet po czym kolejnych już nie dało bo manager.paczkomaty tak po prostu przestał tworzyć etykiety. Prawdopodobnie kolejne problemy techniczne, pytanie kiedy Inpost się z tym upora?
W dni wolne od pracy (na allegro takich nie ma ) ale inni mają firmy robią konserwację systemów lub wprowadzają jakieś nowe ustawienia i może InPost też coś tworzy albo kolejny wolny dzień i paczkomaty się przepełniły bo od piątku nikt tam z kurierów chyba nie zaglądał (przynajmniej ta się u mnie wyświetla).
Skoro wprowadzają jakieś udoskonalenia to powinni informować. Informacji brak, etykiet dalej nie można tworzyć. Inpost milczy allegro również.
Udało mi się teraz stworzyć kolejne 2 etykiety po czym po raz kolejny inpost "zdechł"
Dzień dobry @sklepRTVSAT,
InPost nie ma przerwy technicznej. Manager Paczek powinien poprawnie działać.
W przypadku problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecam wykonanie następujących czynności:
- włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
- wyczyszczenie plików cookie (pamięci podręcznej przeglądarki) w przeglądarce,
- zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
- odznaczenie opcji Powiąż moje konto z Allegro w zakładce Moje Dane,
- zalogowanie w trybie Incognito w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
- zalogowanie za pomocą innej przeglądarki lub z innego urządzenia,
- zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
Proszę o informację zwrotną na adres pomoc@inpost.pl oraz screeny z systemu, jeśli po wykonaniu wszystkich kroków, problem będzie nadal występował.
W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.
Szanowny ekspercie Inpost wyobraź sobie że nic nie robiłem według Twojej instrukcji, a usługa samoistnie zaczęła działać. Więc bardzo proszę w przyszłości nie zganiać na problem u klienta, tylko informować jak się coś zmienia w systemie, jak i informować z wyprzedzeniem o planowanych przerwach technicznych, jak i problemach technicznych w danej chwili.