Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Krotka historia o tym jak Allegro próbuje [edycja] swoich użytkowników.
towar zakupiony w środę wieczór dostarczony w sobotę według Allegro towar nie dotarł na czas bo przecież tak twierdzi kupująca. I teraz dzięki właśnie temu i dzięki temu ze mam 14 pozytywów i jeden negatyw od tej właśnie kupującej Allegro nie chce dokonać zwrotu prowizji za transakcje która nie doszła do skutku bo towar wrócił do mnie używany. Życzę żeby inni sprzedający tak dostarczali na czas przesyłki jak ja ich według was nie dostarczam
druga sprawa Allegro oddało resztę kupującej z POK po czym doliczyli mi ją do konta. Po moich monitach ze to próba wymuszenia nienależnej zapłaty nagle Allegro zablokowało mi konto bo podobno 4 miesiące temu zrobiłem jakiś ogromny przekręt za 2 zł na Allegro. Moje wytłumaczenia do tej transakcji są odrzucane bo oni wiedza lepiej co się zadziało, niestety już nawet poprosiłem żeby mi przesłali co mam dokładnie napisać i im to skopiuje i odeśle żeby byli zadowoleni.
Ogolnie podsumowując kiedyś padniecie, już teraz odchodzą od was użytkownicy obroty spadają itd. Wykończyć siebie sami chronicie [edycja] a z ludzi którzy tu sprzedają robicie [edycja].
tak jak powiedziałem za doliczenie kasy z POK do mojego konta pójdę na policję do sądu bo będzie to próba wyłudzenia kasy.
@____SPRZEDAWCA__, przede wszystkim przypominam Ci o przestrzeganiu regulaminu społeczności na co zgodziłeś się, zakładając konto w serwisie. Bezpodstawne obrażanie innych może mieć swoje konsekwencje w postaci usuwania takich wpisów.
Zwrot prowizji to bonus oferowany przez serwis - nie bez powodu prowizję nazywamy "rabatem transakcyjnym". Nie jest to nasz obowiązek i aby otrzymać zwrot rabatu transakcyjnego, trzeba spełnić określone warunki.
Jeśli chodzi o blokadę na koncie, powodów było kilka. Jednym z nich były m.in. niedopuszczalne treści, które wysyłałeś kupującej. Sprawa POK i Twojego pomniejszenia zwrotu jest obecnie wyjaśniana mejlowo.
Kasujesz wiadomości rozumiem ze tak ci pan kazał kasować nie przychylne komentarze ale nikogo nie obrażam tylko prawdę pisze. Proszę mi pokazać w którym momencie obraziłem tego użytkownika ? Bo żadnych slow nie użyłem, a wasz pracownik zakrył się dobrem użytkownika i nie chciał mi udowodnić ze kogoś obrażałem. Ja za to wysyłam screen gdzie ten użytkownik mnie wyzywa od złodziei i oszustów może coś z tym zrobić zamiast tutaj kasować komentarze?
dziwne ze WSZYSTKIE problemy z Allegro zaczęły się w momencie gdy odwołałem sie od naliczenia mi opłat z POK za zwrócony przez kupująca używany produkt.
wykorzystujcie swoją pozycje na rynku do takich zachowań jak tutaj ze mną. Nie oddajecie kasy za transakcje która nie doszła do skutku, naliczacie nienależne wam opłaty i do tego wszystkiego blokujecie dostep do portalu. Nie dziwne ze sprzedawcy od was odchodzą, obroty spadają oby tak dalej a sami siebie wykonczycie.
@____SPRZEDAWCA__, uprzedzałam Cię, że wpisy łamiące regulamin społeczności będą usuwane. Tak, jak mówiłam wcześniej, powodów blokady konta było kilka. Powtórzę - zwrot rabatu transakcyjnego nie jest naszym obowiązkiem. Otrzymałeś wszystkie informacje na temat swojej sprawy.
No właśnie nie otrzymałem żadnych informacji.
1. co zrobicie z tym ze kupująca wyzywa mnie od oszustwo i złodziei?
2. Co z moim zwrotem z POK czekam od wczoraj na odpowiedz ? Miałem przesłać kopie wiadomości do kupującej w której informuje dlaczego zwrot został pomniejszony. Uczyniłem to od razu zreszta wasz pracownik mógł sam to sprawdzić bo było to napisane w uzasadnieniu zwrotu. Ja mam czasami wrażenie ze wy sami nie wiecie jak zbudowany jest i jak dziala wasz ukochany serwis
3. dlaczego sprawa blokady konta zeszła się w czasie z tym jak odwołałem sie od naliczenia pok dla mnie
4. dlaczego moje wyjaśnienia na temat transakcji sprzed 3 miesiącu są sukcesywnie odrzucane przez waszych pracowników? Czy chcecie na mnie wymusić poświadczenia nieprawdy?
proste 4 pytania mam nadzieje ze ogarniesz i dasz mi merytoryczna odpowiedz
@____SPRZEDAWCA__, czy przekazałeś ten zrzut ekranu w toku korespondencji mejlowej? Jeśli tak, z pewnością podjęliśmy odpowiednie środki. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi dzisiaj do końca dnia w sprawie POK, daj znać. Sprawa blokady wynika z kilku naruszeń regulaminu, o których Cię poinformowaliśmy. Ostatnią kwestię wyjaśnisz jedynie poprzez kontynuowanie korespondencji mejlowej.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ A może problem leży gdzie indziej? Może jest mi blokowany dostep do serwisu, jest mi zarzucane kłamstwo bo pochodze z Ukrainy? Dlaczego dyskryminujecie użytkowników którzy posiadają rowniez paszport ukraiński?
może to tutaj leży problem ? Czy w Allegro jest ksenofobia do przybyszy z zagranicy?
prosze o informacje bo coś czuje ze tu właśnie leży problem.
@____SPRZEDAWCA__, Twoje pochodzenie nie ma żadnego znaczenia - jednakowy regulamin obowiązuje wszystkich bez wyjątków.
@____SPRZEDAWCA__, otrzymałeś już te informacje w korespondencji mejlowej wraz ze wskazaniem konkretnych punktów regulaminu (numer sprawy 25586745).
@____SPRZEDAWCA__, nieprawdziwe wiadomości, które mogą wprowadzać w błąd innych użytkowników, będą usuwane z Gadane zgodnie z Artykułem 4 pkt. a.
слава Україні