Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam "drogie" Allegro
Dziś mając trochę czasu robię przegląd e-mail i nagle widzę że Kupujący zgłosił problem do POK
Zaczynam już mieć naprawdę dość tego serwisu aukcyjnego
Po pierwsze - zacznijcie tytułować wiadomości z POK jakoś inaczej, gdyż człowiek przewija dalej sądząc że to znów jakieś kampanie reklamowe z Allegro
Po drugie - zaakceptowaliście zwrot kasy dla Kupującego gdyż nie odpisałem na waszego e-mail w ciągu 24h (kto wymyślił tak porąbany krótki termin?!?!?!?!)
Dziś odpisałem z wyjaśnieniami że klient dostał propozycję zwrotu która pozostała bez odpowiedzi z jego strony, kwota pomniejszona o prowizję Allegro, itp gdyż zwrot robiony był po za Allegro i długo długo po obowiązującym terminie
Problem dotyczy zgłoszenia ref:_00D24aE05._5003VRxubI:ref
Od godziny jeszcze próbuję się do Kupującego dodzwonić, oczywiście nie odbiera
@AR_Auto_Czesci klient nie otrzyma rekompensaty z POK jeśli nie otworzy dyskusji natomiat Twoim obowiązkiem jeszcze raz napiszę OBOWIĄZKIEM jest odpowiedzieć w dyskusji na każdy wpis klienta w ciągu 24H , jeśli tego nie zrobisz sprawa kończy się wnioskiem do POK i dalej jego akceptacją .... Gdzie jeszcze szukasz winnych ?
@AR_Auto_Czesci miałeś szansę podjąć kontakt w dyskusji , ale z tego nie skorzystałeś ... teraz klient otrzymał zwrot i Twoje telefony czy maile ma .......
@mdrogeria Kupujący nie otworzył dyskusji Allegro to po pierwsze, po drugie towar odesłany po ok. 1.5 miesiąca z karteczką na której był numer konta, po tym okresie Allegro już uniemożliwia odzyskania prowizji , dodatkowo towar dostałem bez dokumentu sprzedaży w tym przypadku paragon, księgowy akurat był na wyjeździe wakacyjnym i tez się przedłużyło uzyskanie informacji jak to rozliczyć
Po drugie jak też pisałem zwrot dokonany po za Allegro - system Allegro nie widzi zwrotu
Już rozwiałem z BOK Allegro
@AR_Auto_Czesci bez otwarcia dyskusji oraz potwiedzenia nadania zwrotu nie miał szansy na zwrot z POK
Druga sprawa zmień księgowego bo klient nie ma obowiązku zwracania paragonu , a to jego problem co z tym zrobi .
Po trzecie poprosimy dziewczyny o wyjaśnienie bo to co piszesz jest wręcz nieprawdopodobne
@mdrogeria piszesz nie możliwe a jednak...
Razem z pracownikiem BOK podczas rozmowy telefonicznej sprawdzaliśmy, brak dyskusji, brak zwrotu zgłoszonego na Allegro a wniosek w POK zaakceptowany bo ja nie odpisałem na e-mail z POK
@AR_Auto_Czesci Jakby nie otworzył dyskusji to by nie mógł wytapić o zwrot z POK. Coś kręcisz w swoich wyjaśnieniach. Niestety, ale wystawiając coś zaakceptowałeś regulamin Allegro > jaki jest, taki jest, ale obowiązuje. Jesteś sam sobie winien.
@Ziolko39 piszę NIE MA DYSKUSJI OTWARTEJ, ZAKOŃCZONEJ CZY TEŻ TRWAJACEJ...
Na Allegro ZERO informacji że towar ZWRÓCONY, ŻE JAKIS PROBLEM Z TOWAREM
@Ziolko39 @mdrogeria Potwierdzam, że kupujący nie założył dyskusji, ale w rozmowie z konsultantem zgłosił problem z reklamacją oraz brak kontaktu ze sprzedającym. Następnie wysłaliśmy ostrzeżenie do @AR_Auto_Czesci. Ponieważ nie było reakcji w wyznaczonym czasie (24 godziny), kupujący wystąpił o rekompensatę w ramach POK. Szczegóły są wyjaśniane w korespondencji mailowej.
@nat_not Dzięki za info.😄
@AR_Auto_Czesci Masz rację, że nie było dyskusji, ale maila ostrzegawczego od Allegro przegapiłeś > więc nie możesz mieć pretensji > niestety taki regulamin.
@Ziolko39 przegapiłem ale czas na odpowiedź powinien być ciut dłuższy
@nat_not jak pisałem wyżej nie zauważyłem e-mail z POK - dopiero dziś ją znalazłem szukając całkiem innej wiadomości - uruchomione sortowanie
Dziś odpisałem na wiadomości
Kupujący nie odpowiada na moje wiadomości e-mail oraz próby kontaktu telefonicznego - ze mną również w żadnej sposób się nie kontaktował od dłuższego czasu w celu wyjaśnienia sprawy
Zwracam się z prośba o anulowanie sprawy POK.
Będę dalej próbować kontaktować się z Kupującym, ale jak pisałem wcześniej ze mną się nie kontaktował a na moje próby kontaktu zero odzewu
@AR_Auto_Czesci coś masz wobec tego problemy z zauważaniem , e-mail z POK i klient pisał reklamację i też cuś Ci umknnęła .
@mdrogeria masz chyba jakieś problemy ze zrozumieniem... Kupujący zgłosił problem z przedmiotem na Centrum Wiadomości Allegro, od razu do niego zadzwoniłem w celu ustalenia problemu, zgodziłem się przyjąć towar z powrotem, gdzie poinformowałem kupującego aby dokonał zwrotu poprzez Allegro gdyż przysługuje mu darmowy zwrot paczki, paczka dotarła do mnie nagle po 1.5 miesiąca po za Allegro po tym czasie miałem już zablokowaną możliowość odzyskania prowizji od Allegro, dodatkowo okazało się że nie ma paragonu, dobra na kolejny dzień dogadałem się z księgowym że to nie problem, napisałem jedynie do Kupującego że bedę musiał uciąć z wpłaty koszty prowizji Allegro - długi czas zwrotu od zgłoszenia
Kontakt się urwał
Dodatkowo jak Kupujący składa sprawę do POK to ja nie wiem co za bajki tam piszę - nie mam udostępnionych takich danych
@AR_Auto_Czesci nie , nie mam problemów ze zrozumieniem . Otzymałeś pismo reklamacyjne od klienta , towar przyszedł później , nie ustosunkowałeś się do reklamacji w terminie co jest Twoim obowiązkiem i jeszcze na dodatek masz czelność potrącać klientowi jakieś z obłoków wzięte koszty , a powinieneś zwrócić również koszt przesyłki powrotnej .
@nat_not w końcu udało się dobić telefonicznie do Kupującego, dostałem informacje że dostał z POK już pełną kwotę na swoje konto, ja nie mam na e-mail żadnej wiadomości na ten temat...
Kurde co ja mam z tym zrobić?
@AR_Auto_Czesci Tak jak Ci napisałem > regulamin jaki jest, taki jest > nie przeskoczysz. Masz zakładkę "zgłoś swój pomysł" > spróbuj tam napisać o wydłużenie czasu na odpowiedź.
A teraz musisz czekać na decyzję Allegro > albo Ci każą zwrócić cała wypłaconą kwotę z POK > lub uda Ci się tego uniknąć > znając Allegro stawiam na to pierwsze.
,,Kurde co ja mam z tym zrobić?,,
Nie uważałeś jak robiłeś to rób jak uważasz 😁