anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

potwierdzenie nowego konta do wypłat

daily-torebki
#11 Animator#

Witam

mam pytanie może ktoś miał podobny problem . Zmieniałam konto do wypłat i przy próbie wysłania przelewu weryfikującego wywaliło mnie z aplikacji . Nie mogę nigdzie znaleźć odnośnika aby ponowić przelew

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Gdy je uzupełnisz, kliknij [aktywuj wypłaty]. Na stronie z listą banków wybierz swój i zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z rachunku podanego wcześniej w formularzu. Zwrócimy ją na Twój rachunek bankowy po weryfikacji danych.

Jeśli nie wykonasz przelewu weryfikacyjnego po kliknięciu [aktywuj wypłaty], w każdej chwili możesz wrócić do zakładki Ustawienia wypłat i dokończyć weryfikację. Aby to zrobić, kliknij [przejdź do banku], skopiuj dane do przelewu i wykonaj go z rachunku podanego wcześniej w formularzu.

oznacz moderatorów

daily-torebki
#11 Animator#

Tak to wyczytałam ale  mam inny problem już zmieniłam numer konta w ustawieniach   i mam

Konto do wypłat w trakcie weryfikacji

tylko nie przeszedł mi przelew weryfikacyjny

oznacz moderatorów

daily-torebki
#11 Animator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   mogę prosić o pomoc jak wysłać ponownie przelew w celu zweryfikowania nowego konta

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@daily-torebki Ponownie uzupełnij dane w zakładce wskazanej przez @LEW433 i ponów przelew. Mam nadzieję, że tym razem się uda.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

daily-torebki
#11 Animator#

tak właśnie chciałam zrobić ale jak wciskam "zmień konto do wypłata"   mam

Weryfikujemy dane Twojej firmy

Proces weryfikacji może potrwać kilka dni. Poinformujemy Cię o decyzji e-mailem.

Dane Twojej firmy

i  nie mam żadnego odnośnika

oznacz moderatorów