Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
mam pytanie może ktoś miał podobny problem . Zmieniałam konto do wypłat i przy próbie wysłania przelewu weryfikującego wywaliło mnie z aplikacji . Nie mogę nigdzie znaleźć odnośnika aby ponowić przelew
Gdy je uzupełnisz, kliknij [aktywuj wypłaty]. Na stronie z listą banków wybierz swój i zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł z rachunku podanego wcześniej w formularzu. Zwrócimy ją na Twój rachunek bankowy po weryfikacji danych.
Jeśli nie wykonasz przelewu weryfikacyjnego po kliknięciu [aktywuj wypłaty], w każdej chwili możesz wrócić do zakładki Ustawienia wypłat i dokończyć weryfikację. Aby to zrobić, kliknij [przejdź do banku], skopiuj dane do przelewu i wykonaj go z rachunku podanego wcześniej w formularzu.
Tak to wyczytałam ale mam inny problem już zmieniłam numer konta w ustawieniach i mam
tylko nie przeszedł mi przelew weryfikacyjny
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mogę prosić o pomoc jak wysłać ponownie przelew w celu zweryfikowania nowego konta
@daily-torebki Ponownie uzupełnij dane w zakładce wskazanej przez @LEW433 i ponów przelew. Mam nadzieję, że tym razem się uda.
tak właśnie chciałam zrobić ale jak wciskam "zmień konto do wypłata" mam
Proces weryfikacji może potrwać kilka dni. Poinformujemy Cię o decyzji e-mailem.
Dane Twojej firmy
i nie mam żadnego odnośnika