anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost Zmiany w formie sporządzania protokołów szkody podczas procedury reklamacji.

kostas11
#21 Demiurg#

W trosce o zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zachowanie środków ostrożności informujemy, że zmieniła się forma sporządzania protokołów szkody, związana z procedurą reklamacji.

Od teraz wdrażamy nowy, skrócony protokół szkody, który będzie można uzupełnić w momencie składania reklamacji online i wraz ze zdjęciami wysłać w procesie reklamacyjnym. Można to zrobić tutaj.

Co najważniejsze, dokument uzupełnicie Państwo bezpiecznie i wygodnie

  • bez udziału kuriera
  • bez konieczności wizyty w Oddziale

Wystarczy dostęp do Internetu. Procedura dotyczy uszkodzonych przesyłek kurierskich oraz paczkomatowych. Obecnie jest to jedyna dostępna forma i całkowicie zastępuje dotychczasowe.

Jesteśmy przekonani, że wprowadzona modyfikacja przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa Państwa klientów i Państwa.

Dziękujemy,
Zespół InPost

Uwaga: proces tworzenia protokołu szkody jest niezależny od procesu reklamacyjnego, co oznacza, że w sytuacji wystąpienia uszkodzenia przesyłki, należy standardowo zgłosić reklamację poprzez formularz reklamacyjny, a następnie uzupełnić protokół i dodać zdjęcia.

Najczęściej zadawane pytania:

  • Jak wypełnić protokół szkody w momencie zagrożenia związanego z pandemią koronawirusa? Czy muszę jechać do najbliższego Oddziału albo robić to w obecności kuriera?

W dniu 19 marca uruchomiliśmy formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Klient może uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do Oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braku zdjęć Dział Reklamacji zwróci się do klienta z prośbą o uzupełnienie braków. Proces sporządzenia protokołu szkody będzie niezależny od procesu reklamacyjnego. To oznacza, że klient powinien również wypełnić standardowy formularz reklamacyjny

    .
  1. Czy w sytuacji epidemii koronawirusa mogę sporządzić protokół szkody inaczej niż online?
  2. Na ten moment nie przewidujemy takiej możliwości. W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa jedyną opcją dostępną dla klienta jest wypełnienie protokołu szkody online wraz z formularzem reklamacyjnym.
  3. Czy w elektronicznym protokole szkody muszę załączyć 7 zdjęć?
  4. W elektronicznym protokole szkody klient może załączyć maksymalnie 7 zdjęć, ale nie jest to wymagana ilość. Ważne, aby dołączyć zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości.

 

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Dziękuję, że podzieliłeś się tą informacją z użytkowniczkami i użytkownikami społeczności.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów