Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W trosce o zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zachowanie środków ostrożności informujemy, że zmieniła się forma sporządzania protokołów szkody, związana z procedurą reklamacji.
Od teraz wdrażamy nowy, skrócony protokół szkody, który będzie można uzupełnić w momencie składania reklamacji online i wraz ze zdjęciami wysłać w procesie reklamacyjnym. Można to zrobić tutaj.
Co najważniejsze, dokument uzupełnicie Państwo bezpiecznie i wygodnie
Wystarczy dostęp do Internetu. Procedura dotyczy uszkodzonych przesyłek kurierskich oraz paczkomatowych. Obecnie jest to jedyna dostępna forma i całkowicie zastępuje dotychczasowe.
Jesteśmy przekonani, że wprowadzona modyfikacja przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa Państwa klientów i Państwa.
Dziękujemy,
Zespół InPost
Uwaga: proces tworzenia protokołu szkody jest niezależny od procesu reklamacyjnego, co oznacza, że w sytuacji wystąpienia uszkodzenia przesyłki, należy standardowo zgłosić reklamację poprzez formularz reklamacyjny, a następnie uzupełnić protokół i dodać zdjęcia.
Najczęściej zadawane pytania:
W dniu 19 marca uruchomiliśmy formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Klient może uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do Oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braku zdjęć Dział Reklamacji zwróci się do klienta z prośbą o uzupełnienie braków. Proces sporządzenia protokołu szkody będzie niezależny od procesu reklamacyjnego. To oznacza, że klient powinien również wypełnić standardowy formularz reklamacyjny
@kostas11 Dziękuję, że podzieliłeś się tą informacją z użytkowniczkami i użytkownikami społeczności.