anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Irytujący widok asortymentu

krzysztofpl
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Nie wiem jak wielu innych sprzedawców, domyślam się iż nie jesteśmy jedyni... ale bardzo irytujący jest widok asortymentu który nawet na prywatnych domenach jest znacznie lepiej zorganizowany.

 

Zacznijmy od widoczności wariatów produktu.
Dla przykładu daje Państwu tutaj odzież. Odzież ta jest w 2 kategoriach... i dodatkowo w 2 kolorach ( różnica jest niewielka) a także rozmiar od "S" do "XXL"

Wygląda to mniej więcej tak:

 

ss 1 a.JPG

 

Oczywiście tych ofert jest więcej... tyle ile mogłem uchwyciłem w programie.

Dajmy na to iż trzeba zakończyć rozmiar "S" w konkretnym kolorze.

Pytanie do serwisu: Jak myślicie która oferta jest właśnie w tym rozmiarze ?

Ciężko powiedzieć... najlepiej szukać po 30 ofertach i znaleźć tą którą chcemy zakończyć. Jest to tragiczne rozwiązanie ( a co najlepsze) nie zmieniło się to przez wiele lat !

 

Ludzie mając własne domeny internetowe mają znacznie lepiej to zorganizowane, choćby w taki sposób iż tworząc jedną ofertę można dodać kilka rozmiarów.

Usuwacie dosyć szybko zakończone oferty, gdyż baza wszystkiego nie pomieści... ale nikt nie pomyślał o tym jak bardzo można ułatwić wszystkim życie robiąc taka mała rzecz jak dodanie wariantów do konkretnej oferty.

 

Pracuje się przy tym tragicznie. Zakładając darmową stronę internetową jestem w stanie mieć to lepiej zorganizowane, a mówimy tutaj o jednym z większym portali sprzedażowych w Polsce.

 

Nie mówiąc już o takich drobnostkach jak o wyborze przez klientach konkretnych wariantów w zakładce sprzedaż:

ss 2 a.JPG

 

Na prawdę nie można tego zaprogramować w taki sposób, aby przy wyświetlanym zakupie wyświetlało rozmiar który wybrał ?


To jest z jednej strony komiczne, a z drugiej straszne. Nie wiem jakich programistów tam posiadacie, ale może pora pomyśleć o nowej ekipie ?

 

Oferty te są tylko przykładem. Obstawiam, że ludzie w wielu innych branżach mogą mieć podobnie.

 

Zamiast posiadać tysiące ofert z którymi ciężko się współpracuje, można je na 100% ukrócić o połowę, która jasno widoczna i ułatwi wystawianie nowych ofert.

 

Czasem na sama myśl iż trzeba dodać kurtke która ma 2 kolory i jest od rozmiaru "S do XXL"  robi się 20 ofert w 2 dwóch różnych kategoriach.

Człowiek jest zdołowany na samą myśl przy wprowadzaniu takiej ilości. Na dodatek trzeba bardzo uwazać, aby przy jednej z 20 ofert przez przypadek czegoś źle nie napisać...

 

A gdyby tak teraz wstawić 20 nowych produktów o różnych wariantach, kolorach i pasujących w różnych kategoriach?
Istny żart.

Zapraszam do dyskusji. Liczę iż tego typu rzeczy i nowinki w końcu uświadomią jak bardzo to wszystko jest zacofane.

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0