Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił trzy monety. Początkujący, nie dał rady zapłacić razem. Zrobił trzy wpłaty, za każdym razem z przesyłką (polecony priorytet, więc bez Smarta, za to z nową super prowizją). Za dwie wpłaty zwróciłem, ale oczywiście prowizji od zwróconych przesyłek już nie zobaczę...
@TomBanknoter No cóż - przykre. Szara rzeczywistość. Smuteczek.
@TomBanknoter Od jakiegoś czasu już nie grupuję kilka zamówień w jedno. Jak zapłacili za trzy poleconych - leci do nich trzy poleconych. Kiedyś miałam sytuację kiedy kupujący otworzył dyskusję na jedno z zamówień, że nie dotarło.
Grupuję tylko i wyłącznie jak klient o tym poprosi mailowo.
W tym wypadku klient poprosił o jedną wysyłkę i zwrot nadpłat. Poza tym nie jestem masochistą, żeby bez sensu marnować czas na robienie kilku przesyłek tego samego dnia do jednej osoby.
Problem leży u źródła, czyli w chorym systemie Allegro. Wszędzie na świecie to sprzedawca wysyła rachunek do kupującego. Tylko na Allegro zrobili odwrotnie - i jeszcze się cieszą, jacy są strasznie innowacyjni 😋