Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Chciałem Was poinformować drodzy sprzedający że " jeśli KLIENT wybierze "Płatne z góry" i NIE ZAPŁACI a wy mu nie wyślecie towaru z oczywistych względów to TO zamówienie będziecie mieli wliczone jako nie wysłane w terminie. Co Wy na to ? Może jestem w błędzie , niech mnie ktoś uświadomi.
U Ciebie i tak nie najgorzej to wygląda.
Obstawiam, że " numery przesyłek uzupełnione w terminie " - moment wygenerowania etykiety.
"śledzenie statusu przesyłek " - zeskanowanie paczki przez kuriera/ fizyczne przyjęcie w PP.
Innego racjonalnego wytłumaczenia nie widzę. Jeżeli tak jest faktycznie , to może warto byłoby przy tych statystykach liczyć faktycznie dni robocze , a nie konkretną ilość godzin.
W końcu jeżeli czas wysyłki przekracza 24 godziny, allegro samo podaję klientowi szacowane dane "Czas wysyłki 2 dni robocze "
Wiadomo godziny, w których kupujący dokonują zakupów są różne. Przy godzinach nocnych , z 2 dni roboczych tak naprawdę trzeba by nadać paczkę w 24 h , aby załapać się w statystyki 😉