Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dostałem dzisiaj wiadomość od kupującego, bardzo proszę o informację co mam mu odpisać bo myślę że samo "to wina allegro" nie wystarczy.
„Dzien dobry. Kupilem kiedys u was dwie takie wycieraczki i co miesiac wyswietla mi sie reklama abym kupil je ponownie. Tw dwie starcza mi na piec lat wiec nie potrzebuje. Gdybym wiedzial ze mi bedziecie az tak dupe zawracac to bym u was nie kupił. Prosze o wyjasnienie czy da sie cos z tym zrobic bo jest to irytujace i zasluguje na negatyw.”
@mix-mce odpisz grzecznie ,że owe wiadomości nie są wysyłane od Ciebie tylko od ........i tu wskaż gdzie znajdzie adres email nadawcy wiadomości .
@mdrogeria gdyby to nie były reklamy z allegro to raczej by do mnie nie pisał...? Bo skąd miałbym mieć nawet jego prywatny mail a na allegrowski nic nie wysyłam
@mix-mce Twój klient ma ustawione powiadomienia w obserwowanych , napiszx mu żeby wyłączył i problem zniknie .
@mdrogeria bardziej myślę że to kwestia aplikacji allegro, już raz dostałem negatywa bo komuś apka nie działała i to oczywiście była moja wina.
mix-mce dobre 🙂
Portal ma tak świetnie skonstruowany system ochrony przed złośliwymi komentarzami e możesz spać spokojnie 😉
a na serio pewnie żadna odpowiedź nie usatysfakcjonuje takiego Kupującego ..ale warto zrobić tak jak napisał mdrogeria i dodać że zapewne dał zgody marketingowe allegro i chyba powinna być opcja wycofania ale musiałby skierować swoje pytania bezpośrednio do portalu
@mix-mce Cześć. Możesz mu odpisać, że te wiadomości zależą od jego ustawień konta, którymi zarządza samodzielnie: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia (lub tutaj, jeśli dodał wycieraczki do ofert obserwowanych).
Jeśli Kupujący będzie potrzebował wsparcia w tej sprawie, to zaproś go tutaj, na Gadane. Pomożemy 🙂