Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie odnośnie częściowego anulowania zwrotu. Klient zwrócił część zamówienia i przez pomyłkę dla obu przedmiotów został zlecony zwrot środków. Dla tego produktu, który nie był zwrócony, zwrot środków został zrealizowany a dla zwróconego, jest w realizacji (z powodu braku srodków na koncie Pay U). Co w tej sytuacji zrobić? Klient odzyskał środki (oba produkty w tej samej cenie) ale ten drugi zwrot ciągle "wisi".
@Qactus_pl jak w tej samej cenie to poczekaj, jak nie ma środków to zwrot się anuluje po 24 h i zapomnij, klient pewnie się nie połapie za które 😄
@Qactus_pl nie możemy anulować zleconego zwrotu, ale tak jak napisał @kostas11 jeśli środki nie wpłyną na saldo Allegro finanse w ciągu 24h od momentu zlecenia, zostanie ono anulowane.