Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient po zakupie i już po wygenerowaniu przez nas etykiety zgłosił zwrot towaru. Jak anulować etykietę/wysyłkę?
@musicsklep_pl Aby anulować etykietę, przejdź do Szczegółów zamówienia i w sekcji "Przesyłka" wybierz przycisk "Usuń przesyłkę". Pamiętaj, że możesz to zrobić dopóki status przesyłki nie zmieni się u przewoźnika, tj. dopóki nie przekażesz jej kurierowi lub nie zaniesiesz jej do punktu przewoźnika.
No właśnie klikam w ten przycisk i nic się nie dzieje
Czy usunięcie nr przesyłki jest równoważne z jej anulowaniem? Oczywiście przed nadaniem.
No właśnie nie ma go już... bo go usunęłam...
mogę podać nr zamówienia
@musicsklep_pl Tak, poproszę o numer zamówienia.
04a7bf61-a046-11ec-85b9-69aa04b5ce18
@musicsklep_pl Usunięcie numeru przesyłki nie jest równoznaczne z jej anulowaniem. Przesyłkę można anulować do momentu, w którym pozwala na to Przewoźnik - w tym wypadku najwyraźniej DPD już na to nie pozwala. 😞
Ale czemu nie pozwala , jak przesyłka nie została nadana. Kupujący zrobil zwrot jeszcze przed wysłaniem.
Skoro masz od klienta oficjalny zwrot - odstąpienie od umowy - a u przewoźnika DPD jest już za późno na anulację, to po prostu anuluj to zamówienie u kuriera, gdy przyjedzie po przesyłkę. Po prostu nie dajesz paczki, gdy przyjedzie :). W serwisie Allegro robisz klientowi zwrot środków i składasz wniosek o zwrot prowizji. A najlepiej zadzwoń na infolinię DPD, przedstaw sytuację i dowiedz się u źródła 😉 Jak to nie problem to napisz jak sprawa się rozwiązała