anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować wysyłkę Allegro DPD?

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Klient po zakupie i już po wygenerowaniu przez nas etykiety zgłosił zwrot towaru. Jak anulować etykietę/wysyłkę?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@musicsklep_pl Aby anulować etykietę, przejdź do Szczegółów zamówienia i w sekcji "Przesyłka" wybierz przycisk "Usuń przesyłkę". Pamiętaj, że możesz to zrobić dopóki status przesyłki nie zmieni się u przewoźnika, tj. dopóki nie przekażesz jej kurierowi lub nie zaniesiesz jej do punktu przewoźnika.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

No właśnie klikam w ten przycisk i nic się nie dzieje

oznacz moderatorów

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Czy usunięcie nr przesyłki jest równoważne z jej anulowaniem? Oczywiście przed nadaniem.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@musicsklep_pl Możesz podać numer tej przesyłki?

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

No właśnie nie ma go już... bo go usunęłam...

oznacz moderatorów

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

mogę podać nr zamówienia

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@musicsklep_pl Tak, poproszę o numer zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

04a7bf61-a046-11ec-85b9-69aa04b5ce18

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@musicsklep_pl Usunięcie numeru przesyłki nie jest równoznaczne z jej anulowaniem. Przesyłkę można anulować do momentu, w którym pozwala na to Przewoźnik - w tym wypadku najwyraźniej DPD już na to nie pozwala. 😞 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Ale czemu nie pozwala , jak przesyłka nie została nadana. Kupujący zrobil zwrot jeszcze przed wysłaniem.

oznacz moderatorów

Auto-Chojnas
#7 Wielbiciel#

Skoro masz od klienta oficjalny zwrot - odstąpienie od umowy - a u przewoźnika DPD jest już za późno na anulację, to po prostu anuluj to zamówienie u kuriera, gdy przyjedzie po przesyłkę. Po prostu nie dajesz paczki, gdy przyjedzie :). W serwisie Allegro robisz klientowi zwrot środków i składasz wniosek o zwrot prowizji. A najlepiej zadzwoń na infolinię DPD, przedstaw sytuację i dowiedz się u źródła 😉 Jak to nie problem to napisz jak sprawa się rozwiązała

oznacz moderatorów