Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć ile jeszcze muszę oczekiwać na weryfikację danych firmy? (obecnie weryfikacja trwa już prawie 2 tygodnie)
Okres świąteczny i wstrzymana sprzedaż naraża firmę na straty.
Proszę o interwencję i szybkie rozwiązanie problemu!
@kosmethurt czy zgodnie z wczorajszą wiadomością w sprawie nr 29447194 zakończyłaś proces reweryfikacji danych i zrobiłaś korektę danych?
Jeśli tak to odpisz proszę w prowadzonej korespondencji o podanym wyżej numerze. Doradca będzie mógł skontaktować się z PayU, aby upewnić się że wszystko jest już prawidłowo.
Dane do weryfikacji zostały wysłane ponad tydzień temu. Dzisiaj system allegro poprosił nas o ponowną weryfikację konta do wypłat i od ręki zostało to zrobione. Co dalej w takim wypadku. Bo jedyny komunikat jaki widzę to że "Weryfikujemy twoje dane" I nic dalej się nie dzieje...
Tak, dane zostały poprawione 🙂
@kosmethurt Napisz proszę te informacje w korespondencji, którą z nami prowadzisz i którą wskazała wyżej Monika.