Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Od około 20 dni mam blokadę środków na jednym z kont, które wg informacji pracowników allegro przeszło pozytywną weryfikację, mam jeszcze trzy inne konta i na nich nie mam takiego problemu. Allegro odpisuje że jest to jakiś problem techniczny i przetrzymuje bezpodstawnie moje środki.
Czy spotkał się już ktoś z takim problemem, czy macie pomysł jak pozbyć się blokady i wypłacić środki?
Pisałem już w tej sprawie do PayU i Przelewy24, oni nie widzą żadnego problemu, odsyłają mnie do allegro, a Allegro odpisuje żeby uzbroić się w cierpliwość, że niby nad tym pracują.
@eurojapancars_pl rozumiem Twoje zdenerwowanie i przykro mi z powodu tych trudności. Zweryfikowałam sprawę i tak jak pisaliśmy w korespondencji z Tobą jest to problem techniczny i musimy czekać, aż zostanie rozwiązany.
Przepraszam Cię za te trudności! Gdy tylko otrzymamy informację od operatora, otrzymasz od nas wiadomość e-mail.
wszystko wskazuje na to, że to jest wasz problem techniczny , nie mój, ani PayU lub Przelewy24.
Pisałem do PayU i Przelewy24 i oni twierdzą że z ich strony nie ma żadnego problemy, żadnej blokady, w związku z tym zgłoście do tych operatorów żeby wypłacili mi zgromadzone środki. Z tego co mi się wydaje tak długie przetrzymywanie środków jest chyba niezgodne z regulaminem i załącznikami 7a i 7b.
Mam podobny problem, nie chcą odblokować środków. W żadnej rozmowie telefonicznej nie zapewnili, że srodki zostaną zwrócone. Każą czekać i czekać i nic.
To może dowiem się wreszcie jaki to jest problem, bo ile razy pytam to nikt nic nie wie.
Czy macie jakiś pomysł na jego rozwiązanie, ciekawe że od 20 dni nie ma specjalisty żeby się z nim uporał. I jak długo jeszcze zamierzacie blokować mi środki na koncie?
A ile to wynoszą odsetki za przetrzymywanie?
widzę że macie to w dupie, skoro nawet od wczoraj nikt nie był łaskaw odpisać jaka jest przyczyna problemu.
Może ktoś miał podobny problem i macie pomysł na jego rozwiązanie, piszcie chętnie poznam wasze opinie.
@eurojapancars_pl z informacji jakie otrzymałam wynika, że są to problemy techniczne po stronie operatora PayU, dlatego czekamy na wiadomość od tego operatora.
Bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji, jednak nie mogę przekazać Ci nic więcej na ten temat, ponieważ otrzymałam tylko takie informacje.
Mogę Cię jednak zapewnić, że zespół, z którym kontaktujesz się e-mailowo działa, aby rozwiązać ten problem i gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, że już wszystko działa, damy znać w wiadomości e-mail.
Ja codziennie rozmawiam z allegro aby mi odblokowali środki codziennie otrzymuję tę sama odpowiedź. "Sprawa jest rozpatrywana". Napisałam 18 wiadomości e-mail od półtora tygodnia rozmawiam również telefonicznie. Sprawę prowadzi chyba 12 osób i nic. Wszystkie dokumenty są prawidłowa złożone, musiałam przejąć firmę po mężu ponieważ zmarł. NIe wiem co mam robić. Wygląda na to, allegro zupełnie nie przejmuje się sytuacją.
@planeta-d-z Postaram się wyjaśnić co dokładnie musisz jeszcze zrobić, aby Twój wniosek został zweryfikowany. Gdy dostanę szczegóły, wrócę do Ciebie z informacjami.
Ja też mam problem z blokadą środków na koncie bankowym przez Allegro. Zrobiłam zakupy na kwotę 419 zł z groszem. Jedną z firm zadzwoniła, że nie mają na stanie jednego produktu, więc ok 25 zł zwrócą mi na konto. Z konta zeszła kwota całości czyli te 419 zł z groszami i dodatkowo założyli mi blokadę na kwotę 396 zł z groszem czyli pomniejszoną o tą kwotę, która miała zostać zwrócona. Minął tydzień, paczki już dawno dostałam, zwrot tych 25 zł też, a blokada nie wiadomo na jakiej podstawie założona nadal jest. Jakaś paranoja..
@Client:67024731 Cześć. Skontaktuję się w tej sprawie z operatorem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Client:67024731 Otrzymałam odpowiedź od operatora Przelewy24. Przy zwrotach przez BLIK często pojawia się nowe obciążenie/blokada na kwotę pomniejszoną o sumę zwrotu, czyli ta pozycja jest poprawna. Wówczas poprzednie obciążenie/blokada powinna zniknąć. Jeśli chodzi o kwotę w blokadach, to jest to niestety poza zasięgiem operatora, a za blokady odpowiada Twój bank. W takiej sytuacji najlepiej skontaktuj się ze swoim bankiem.