Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
On naprawdę nie ma bladego pojęcia o handlu.
O prawdziwym handlu to ty nie masz pojęcia bladego, zielonego i różowego. Nigdy się z takim nie zetknąłeś.
W odróżnieniu od ciebie, wiem doskonale jak działa POK, bo odpowiadałem w sprawie zgłoszeń klientów. Efekt? Zero obciążeń za wydumane żądania Kupujących. Dlatego mogę jedynie szerokim uśmiechem reagować na takie wpisy.
Pomijając kwestie prawne trzeba sobie wyznaczyć pewien przedział czasowy po którym podejmuje się ostateczną decyzję. Kiedyś czekałem do roku ponawiając kontakt. Niestety z czasem nazbierał się regał nieodebranego towaru co samo w sobie jest dość uciążliwe, bo trzeba sporządzać notatki kiedy się dzwoniło czy mailowało... Teraz czekam miesiąc. Jeśli nie mam kontaktu z klientem to zwracam pieniądze i wystawiam towar ponownie. Nie doliczam dodatkowych kosztów, chyba że zostałem obciążony zwrotem. Natomiast jeśli klient się odezwie to ustalamy co dalej. Czasami klientowi ponowna wysyłka się nie opłaca bo musi opłacić zwrot i ponowne nadanie.