Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPostmam pytanie jak długo trwa naprawa paczkomatu. W czwartek (17 sierpnia) wieczorem nadałem paczkę, która do dziś jest nie wyjęta z paczkomatu LOD02B. Zgłaszałem problem do InPost ale usłyszałem, że będzie działał wtedy, gdy będzie naprawiony i żebym się nie czepiał, bo firma ma 5 dni roboczych na dostarczenie przesyłki a potem mogę zgłosić reklamację. Nie mniej jednak chciałbym wiedzieć czy moja paczka trafi do Klienta i kiedy to nastąpi. Czy Oddział nie może wyjąć awaryjnie paczek?
Dzień dobry,
według danych zawartych w systemie do wskazanej maszyny Paczkomat® zostało odnotowane zgłoszenie w kwestii trwających prac serwisowych. Oddział oraz odpowiednie działy pracują nad przywróceniem maszyny do poprawnego działania.
Niestety nie jesteśmy w stanie wskazać konkretnej daty wyeliminowania niedogodności. Zapewniamy, że z naszej strony są podejmowane wszelkie kroki, aby Paczkomat® został ponownie uruchomiony.
W imieniu firmy przepraszamy za niedogodności.
W kwestii nadanej przesyłki prosimy o podjęcie kontaktu bezpośrednio z InPost poprzez infolinię bądź czat.
Infolinia
722 444 000 / 746 600 000
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00