Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem podłamana. Dzisiaj dostałam informację, że moja jakość sprzedaży spadła poniżej neutralnego i że mogę sobie to sprawdzić w panelu. Byłam zdziwiona, bo wszystko staram się mieć jak najlepiej, nawet miałam propozycję do programu Super Sprzedawcy.
W panelu wszystkie najważniejsze współczynniki SUPER, tylko jeden jest na czerwono NIEAKCEPTOWALNY - Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:0,00% (-950 / 20).
Byłam w szoku , bo zapytań od klientów dostałam raptem około 10 w ostatnich 30 dniach i na wszystkie starałam się odpisać jak najszybciej, zazwyczaj zajmuje mi to ok. 1-4 godziny, w zależności od pory dnia i nocy. Odopowiadam zawsze w święta i niedzielę także. Zawsze staram się, aby moja odpowiedź była ostanią w dyskusji. Dla porównania, analogiczny współczynnik odpowiedzi na moim koncie prywatnym to 20/20 i 100% czyli SUPER.
Jak mogę sprawdzić dokładnie, z czego wzięła się tak zła ocena.
Jedyna rzecz, która mogła zaniżyć mi statystykę, a zorientowałam się dopiero dzisiaj to SPAM , który otrzymałam kilka dni temu i dotyczył oferty sprzedaży poza Allegro - na tę wiadomość nie odpowiedziałam, bo treść nie była pytaniem od klienta.
Co mogę zrobić w tej kwestii i czy brak odpowiedzi przez kilka dni na spamerską wiadomość mógł mi zaniżyć mój współczynnik do -950 / 20 ?
Sprawę zgłosiłam do Allegro i czekam na odpowiedź, ale trochę się denerwuję, że przez taką głupotę mam bardzo zaniżone statystyki.
Z góry dziękuję.
@ejm2000 "Co mogę zrobić w tej kwestii i czy brak odpowiedzi przez kilka dni na spamerską wiadomość mógł mi zaniżyć mój współczynnik do -950 / 20 ?" - jeśli na nią odpowiedziałaś po tych kilka dniach, to tak, mógł. Lepiej już było nie odpowiadać na nią w ogóle.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Tak , tylko interesuje mnie jak to się liczy, bo dzisiaj przed 12 tą było -450, a po 12 spadło do -950, podczas, gdy ilość wiadomości od klientów się nie zmieniła.
Wg reguł na stronach allegro "
W jaki wiec sposób dostałam w ciągu godziny dodatkowo -950 punktów, gdy ilosć zapytań od klientów nie uległa zmianie od ponad tygodnia ?
"
@ejm2000 zadaj pytanie poprzez formularz allegro i dostaniesz konkretną odpowiedź co zaważyło na takiej ocenie. U mnie np. na nowym koncie z początku przy bardzo małej liczbie zapytań wystarczyło raz komuś nie odpisać, a konkretniej zrobić to po kilku dniach i automatycznie miałem punkty minusowe, tak samo jak Ty. Dopiero po 30dniach wykasowały się i było już ok. allegro wskazało mi nawet o który mail chodziło, więc miałem pewność co do tych wyliczeń.
@ejm2000 tutaj możesz sprawdzić jak liczony jest czas odpowiedzi. 🙂
Dziękuje. Czyli na przyszłość, gdy dostanę ofertę handlu poza Allegro, to lepiej odpowiedzieć 😉
@ejm2000 prawda jest taka, że trzeba odpowiadać na każdy mail, nawet ten najgłupszy i pozbawiony sensu 🙂
@ejm2000 wystarczy napisać, że nie jesteś zainteresowana albo zwykłą kropkę wysłać, bądź odpowiednią emotkę 😏 Do statystyk liczy się tylko pierwsza odpowiedź w danej wiadomości, więc na kontrodpowiedź już nie musisz odpowiadać.
A jak to jest w przypadku zakupów z tego konta ?
Kupiłem coś i dostaję automatyczną odpowiedź. Czy na nią muszę też odpowiedzieć ?
Bo jeśli tak to mogę sobie ustawić regułę i niech to w pętli zapycha serwery Allegro ....