Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@qb23 W jakim sensie zrezygnował jeżeli nie anulował
Wpierwszej kolejnosci kupuje przez allegro, a po kontakcie telefonicznym i opisie towaru rezygnuja. klient nie wie jak anulowac zakup. my wystepujac o zwrot prowizji od razu jest ze nie przyznany zwrot prowizji
@qb23 to wytłumacz dla klienta, że aby skutecznie odstąpić od zakupu powinien anulować / zgłosić zwrot / poinformować najlepiej na piśmie żebyś miał podkładkę dla allegro przy składaniu odwołania od nieprzyznania rabatu transakcyjnego.
@qb23 Anulowanie, rezygnacja, odstąpienie, wycofanie się - to to samo, czyli odstąpienie od umowy. Odstąpić można na Allegro i poza Allegro, dowolną metodą. Jeżeli klient poinformuje Cię o rezygnacji z zakupu, to umowa jest niezawarta, nie było zakupu.
a co z prowizja skoro towar nie wysłany zostaje u nas. klienci nie wiedza jak anulowac zakup, a my nie wiemy jak ich pokierowac aby odstapili od zakupu
Ja zawsze mowie. Proszę anulować zakup w zakładce Moje zakupy -> szczegóły zakupu - > Anuluj zakup lub Zwróć zakup.
Lub proszę o e-mail z informacją o rezygnacji.
A dopiero potem składam wniosek o zwrot prowizji. Jeżeli wszystko idzie poprzez allegro to nie spotkałem się z odmową przyznania rabatu
Tylko Allegro, bez odstąpienia poprzez portal utrudnia i opóźnia zwrot prowizji. O to zapewne chodzi @qb23 Odstąpienie mailowe to luz, gorzej udowodnić odstąpienie telefoniczne.
to co w takiej sytuacji? mozna jakos pokierowac kupujacego w jaka zakładke ma wejsc aby zrezygnowac
W zakładkę "zakupy -> dane zamówienie -> zwrot", bo podejrzewam, ze czas na anulowanie zakupu minął. Lub niech ci to po prostu napisze maila/wiadomość przez Allegro, że rezygnuje. I jeśli wniosek o zwrot prowizji odrzucą to wkleisz tą wiadomość od Kupującego.