Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[Aktualizacja - 22.10.2020, 13:35]
Zgodnie z zapowiedziami 2 listopada wyłączymy zakładkę Transakcje w Menedżerze Sprzedaży. Od tego dnia będziecie mogli zarządzać swoją sprzedażą wyłącznie w zakładce Zamówienia. Już od kilku miesięcy przygotowujecie się do tego, ale wciąż pojawiają się pytania i wątpliwości dotyczące nadchodzącej zmiany.
Dlatego przygotowaliśmy dla Was webinar Jak korzystać z zakładki Zamówienia? Wyłączamy zakładkę Transakcje w Menedżerze Sprzedaży.
Data: 23.10.2020; godzina 14.30.
Data: 28.10.2020 (środa); godzina: 9:00.
Żeby wziąć udział w spotkaniu, zarejestrujcie się na tej stronie.
Podczas szkolenia omówimy:
Czekamy na Was!
Ech...gdzie te stare, dobre czasy, gdy wszystko tutaj było proste..?
@nat_not Więcej jeszcze durnych wodotrysków niech nawymyślają. Wystawiałam właśnie przedmiot inny niż zazwyczaj i na innym koncie. Niech szlag trafi takie wystawianie!!! Ja sobie poradziłam, choć się we mnie gotowało, ale nowa osoba machnie ręką i odpuści.
@WREDZIA-W1 I dziwić się, że ludzie pytają o demo do poćwiczenia sprzedaży na sucho 🤣
To w gruncie rzeczy abonament na MS jest aktualnie całkowicie bezużyteczny
Oferty mam po zalogowaniu się na koncie
Zamówienia widzę w BS, plus po zalogowaniu się na koncie
No nic, BL trochę zarobi w listopadzie 🤣
Szkoda, że tak na siłę wprowadzają narzędzia utrudniające pracę i usuwają coś, na czym się przyjemnie pracowało.
Nowe narzędzia mają podnieść słupki zysków ,wygoda sprzedawców jest sprawą drugoplanową i nie jest istotne jak sprzedawcy to osiągną.
Etykiety adresowe i listy wysyłkowe drukują się z adresem zamieszkania kupującego a nie dostawy który wybrał np do paczkomatu - jaki to ma cel - chyba żeby utrudnić pracę sprzedawcy?
Nie można znaleźć zamówienia po nr nadania
Chyba że tylko ja tak mam - bo nikt więcej o tym nie pisze