anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyrzucanie klientów z płatności.

ekorex_pl
#9 Pomysłodawca#

Cześć wszystkim. Od piątku codziennie mam problem jako sprzedawca z płatnościami. Dokładniej moi klienci. Dokładniej mówiąc ,,wyrzuca'' ich z płatności , nie mogą dokończyć płatności za produkty a ja oczywiście mam status płatność rozpoczęta.... i na tym się kończy. Czy można jakoś temu zaradzić ? Czy też ktoś tak ma ? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ekorex_pl Klienci mogą anulować nieudaną płatność i próbować zapłacić ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzać, powinni skontaktować się z nami bezpośrednio.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ekorex_pl
#9 Pomysłodawca#

Wiem o tym właśnie od klientki która dzwoniła i zgłaszała ten problem. Teraz tez mam taką sytuację , Pani 2 razy próbowała zapłacić. A w jaki sposób maja to zrobić ? Tzn kontakt z Wami ? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wczoraj także był zgłaszany taki problem, podejrzenie było że coś w Allegro.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ekorex_pl Przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ekorex_pl
#9 Pomysłodawca#

A przepraszam kiedy macie zamiar naprawić ten problem ??

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ekorex_pl  Niezwłocznie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

KAROLL2020 podejrzewam raczej winę po stroni banku , dzisiaj robiłem dwie płatności i jak zawsze  bez najmniejszych problemów .

oznacz moderatorów