Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim. Od piątku codziennie mam problem jako sprzedawca z płatnościami. Dokładniej moi klienci. Dokładniej mówiąc ,,wyrzuca'' ich z płatności , nie mogą dokończyć płatności za produkty a ja oczywiście mam status płatność rozpoczęta.... i na tym się kończy. Czy można jakoś temu zaradzić ? Czy też ktoś tak ma ?
@ekorex_pl Klienci mogą anulować nieudaną płatność i próbować zapłacić ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzać, powinni skontaktować się z nami bezpośrednio.
Wiem o tym właśnie od klientki która dzwoniła i zgłaszała ten problem. Teraz tez mam taką sytuację , Pani 2 razy próbowała zapłacić. A w jaki sposób maja to zrobić ? Tzn kontakt z Wami ?
Wczoraj także był zgłaszany taki problem, podejrzenie było że coś w Allegro.
@ekorex_pl Przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
A przepraszam kiedy macie zamiar naprawić ten problem ??
@ekorex_pl Niezwłocznie.
KAROLL2020 podejrzewam raczej winę po stroni banku , dzisiaj robiłem dwie płatności i jak zawsze bez najmniejszych problemów .