anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak można wyłączyć możliwość przekierowania przesyłek Allegro DPD?

psokomp-trade
#7 Wielbiciel#

Witam,

Jak można wyłączyć możliwość przekierowania przesyłek Allegro DPD? Pytam ponieważ coraz więc dostaje za to dopłat. Klient kupuje towar zaznacza adres dostawy ja wysyłam. Kupujący stwierdził że chce przekierować przesyłkę bez mojej wiedzy i co ? I dostaję za to dopłatę to jest niedorzeczne.

oznacz moderatorów
68 ODPOWIEDZI 68

mdrogeria
#21 Demiurg#

TATLOK uwierz ,w Poczcie nie ma nic złego , ważne ! kumaty opiekun .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Kaliope_Brzeg nawet nie patrzę w stronę DPD , przerobiłem z nimi przed laty wiele nerwów .

Zadne kurierki typu DPD , DHL , k-EX , w porównaniu z tymi wyzyskiwaczami problemy z Inpostem czy z Pocztą są niczym .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@psokomp-trade @rafform @Kaliope_Brzeg @kostas11 Dziękuję za Wasze głosy w tej sprawie. Aktualnie wyjaśniamy tę kwestię i wrócimy do Was z odpowiedzią w przyszłym tygodniu. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ 👍

________
Κώστας
oznacz moderatorów

GaceKx
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  Czy już coś wiadomo? Codziennie mamy naliczane opłaty za przekierowania.

Np. Wysyłamy 3 paczki w smart, czyli powinno być naliczone 3x3,99 zł ale klient dokonał przekierowania i naliczono nam 3x11,99 zł.

oznacz moderatorów

psokomp-trade
#7 Wielbiciel#

Mam dla Was pewną informację. Złożyłem reklamację w DPD i otrzymałem następującą odpowiedź:

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, iż nie możemy uznać Państwa roszczenia. Przesyłka xxx została przekierowana przez odbiorcę na list o numerze yyyy. W przypadku przesyłki pierwotnej xxx opłata za usługę nie została naliczona. Przekierowanie w ramach tego samego oddziału jest darmowe. W DPD została naliczona jedynie opłata za list przekierowany yyy.

W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

 

Także DPD podobno nie pobrało opłaty za pierwotną wysyłkę ale na rachunku z allegro mam taką opłatę. wygląda na to że allegro pobrało opłatę bezpodstawnie.

oznacz moderatorów

GaceKx
#9 Pomysłodawca#

Zgadza się, system allegro źle nalicza opłaty według tego co mówi DPD. Każdy pracownik allegro wypowiada się inaczej w tym temacie. Nie wiemy już z kim rozmawiać by rozwiązać ten problem.

Temat jest poruszany tutaj oraz na zjednoczonych ale jak widać allegro nie chce się wypowiedzieć.

@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

GaceKx
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  Czy w końcu ktoś się wypowie na temat przekierowań?

Jeżeli jest to darmowe w DPD to dlaczego pobierana jest opłata 11,99 zł ?

oznacz moderatorów

GaceKx
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  ile jeszcze mamy czekać?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@GaceKx Prześlij mi proszę dokładne numery przesyłek i zamówień, w których miałeś doliczone opłaty za przekierowanie w DPD na spolecznosc@allegro.pl. Będę działać w Twojej sprawie, ale muszę mieć szczegółowe informacje na ten temat. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

psokomp-trade
#7 Wielbiciel#

ja też podeślę ponieważ to ja zakładałem wątek

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@psokomp-trade Tak, będę bardzo wdzięczna i z góry dziękuję. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

psokomp-trade
#7 Wielbiciel#

poszło

oznacz moderatorów

GaceKx
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ Dobrze zaraz prześlę listę przesyłek i zamówień. Ale dlaczego nadal nikt nie odpowiedział na powyższe pytania? Niech w końcu ktoś się wypowie w tym temacie. Jak już pisałem, każdy z pracowników allegro pisze coś innego w tym temacie. DPD również mówi coś innego.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@psokomp-trade @GaceKx Bardzo dziękuję za wiadomości, które mi przesłaliście. Będę działać w sprawie tych opłat, ale poproszę Was o cierpliwość. Wrócę do Was, jak tylko otrzymam potwierdzone informacje. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

GaceKx
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  i co udało się zrobić w tym temacie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@GaceKx Niestety nie mam dla Ciebie jeszcze konkretnych informacji, ale wciąż działam w tej sprawie. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

GaceKx
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  Jak długo można czekać na odpowiedź ? To jest kpina i olewanie sprzedających. Sprawa ciągnie się już 3 miesiąc i nikt nie jest w stanie nam odpowiedzieć.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@GaceKx Bardzo mi przykro, ale nie mam dla Ciebie żadnych, nowych informacji w tej sprawie. Sytuacja przekierowań, o której piszesz, dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy paczka  jest kierowana do innego oddziału, w ramach tego samego już nie. Niemniej jednak, takie sytuacje są na tyle rzadkie i sporadyczne (dla przykładu w sierpniu było to 0,005% wszystkich wysyłek zrealizowanych przez DPD dla zamówień z Allegro), że rozmowy dotyczące takich zgłoszeń są niezwykle trudne. Oczywiście wciąż działamy w tej sprawie z DPD, tak aby możliwość przekierowania stała się opcją dodatkową. Przekazałam zestawienie, które od Ciebie otrzymałam do osób odpowiedzialnych za rozliczenia wysyłek, ale nie mam nowych wieści o postępach w tej kwestii. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

rafform
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  W moim przypadku opłatę naliczono mimo że  przekierowanie nastąpiło w obrębie jednego oddziału, miasto odbiorcy nie zmieniło się. Opłata oczywiście doliczona do rachunku z Allegro. 

oznacz moderatorów