Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jaki sposób mogę polepszyć moją jakość sprzedaży, udało mi się tylko udobruchać jednegoi kupującego aby zmienił opinie, w jaki sposób mam polepszyć terminowe odpowiedzi np, jak nie mam na co odpowiadać. Kupujący mają mnie głęboko gdzieś oraz 3/4 negatywnych opinii są wystawione bezpodstawnie, np Pan chciał zamienny produkt, lecz po otrzymaniu go wystawił negatywną opinie i że mu nie odpowiadałem. Wyraźnie w opisie było iż zespół jest na feriach. W jaki sposób mogę to poprawić aby odblokować moje konto. Na dodatek cały czas mam odejmowane punkty za dyskusje i odpowiedzi. JAK TO JEST MOŻLIWE SKORO NIE MAM NA CO ODPOWIADAĆ, wy se to z kosmosu bierzecie???
@PlayKing coś Ci się źle poukładało z tym kontem , Masz dyskusje to trzeba je rozwiązać , są pytania to trzeba odpowiadać , ferie i urlopy należą się ludziom , a nie firmom , niestety .... przerwa w sprzedaży nie zwalnia firmy z obowiązku odpowiedzi na pytania czy udzielania się w dyskusjach .Przy blokadzie konta ciężko będzie Ci z tego wybrnąć , kontaktuj się z DBT .... innej dogi nie ma .
Właśnie problem mam taki że nie mam żadnych dyskusji, wszystkie jak były to od razu były rozwiązywane bez żadnego problemu. Na jedną odpowiedziałem po 2 dniach, nie mam aktualnie na co odpowiadać itp. Nie wiem co mogę już zrobić bo odcięło mnie to od dochodu
To jest zamknięte kolo, polepszyć jak konto zablokowane, kupujący nie chcą zakończyć dyskusji, nie chcą wystawiać komentarzy, a będzie jeszcze gorzej z komentarzami(likwidacja gwiazdek), konto może odblokować tylko dział bezpieki, żle to wygląda.