Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak i gdzie mogę zgłosić opinię naruszającą Regulamin Allegro?
@Ewa-Shop-PL treść tej opinii nie narusza regulaminu
Jakiej opinii
tej, którą będziesz chciałą zgłaszać. Musisz wejść w kontakt z kupującym i poprosić o zmianę.
A dlaczego Pani tak uważa?Skoro kupujący wskazał że nie działa rzecz,której nie ma fizycznie na zakupionym produkcie.Do kupującego nie ma co pisac,bo mnie tylko nawyzywał.nie można mu przetłumaczyć,że tego tam nie ma,bo On wie lepiej
bo Allegro nie wnika kto co myślał i zrozumiał. Jeśli nie ma obraźliwych słów w komentarzu, to nie usuną, bo nie ingerują w subiektywne odczucia kupujących.
JAk będziesz miała szczęście, to napiszą że im przykro
ok.rozumiem.no ale chyba nie może ocenić rzeczy,której nie ma fizycznie od fabryki na zakupionym produkcie.zobaczymy
@Ewa-Shop-PL W zasadzie w komentarzu w ogóle nie powinno się oceniać produktu - bo do tego jest inne miejsce. Ale Allegro ma gdzieś swój własny regulamin. On jest tylko dla sprzedawców (kupujących z reguły też nie obowiązuje)
@Ewa-Shop-PL ok.rozumiem.no ale chyba nie może ocenić rzeczy,której nie ma fizycznie od fabryki na zakupionym produkcie.zobaczymy
Według Allegro może, np. na podstawie zdjęć lub opisu oferty
Zdjęcia są oryginalne.Robione przeze mnie.To co na zdjęciu to wysyłam.Wszystko jest wyrażne i zrobione zdjęcie z obu stron.
Prowizje za zwrot a to nie reklamacja?
Reklamacja została odrzucona w dyskusji.I przyjęta przez Allegro.Teraz zrobił zwrot i zamknął dyskusję.Powód zwrotu-towar inny niż zamówiony.
A w dyskusji powód otwarcia dyskusji produkt uszkodzony,ale paczka jest cała.brak słów po prostu
@Ewa-Shop-PL To nie ma znaczenia, bo według Allegro kupujący może ocenić zgodność produktu z opisem bez wejścia w jego posiadanie. I pracowników Allegro naprawdę nie interesuje, w jaki sposób mógłby to zrobić.
miałąś wcześniej dyskusję? reklamację? jeśli nie to teraz gorzej, musiałabyś wyjaśnić, że to nie działa, bo sprzęt tego nie ma i musiałby wybrac inny model, żeby ta opcja była. Czyli wyszłoby że on nie doczytał. Będzie ci trudno dyskutować, bo to obcokrajowiec. Przemyśl, czy warto sprzedawać na niepolskich rynkach....
Mam dyskusję.Raz pisze po polsku raz po czesku raz po rosyjsku klient.Od razu rządał zwrotu części kosztów za coś czego nie ma.Allegro zaproponowało zwrot z Allegro protect i nie obciąży mnie spłatą.napisali że miałam prawo odrzucić reklamację.teraz zrobił zwrot.dodam że klient pisze bez sensu.pojedyńcze wiadomości nie w temacie.To że mnie zwyzywał to mnie nie rusza od ci...ku... no i Typowych Polaków
dziś klijent zrobił zwrot produktu
no to niefart po całosci
Jestem już całkiem na straconej pozycji?