anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę zmienić opinię za zakupiony towar

koni72
#7 Wielbiciel#

Jak mogę zmienić opinię za zakupiony towar. Po otrzymaniu kliknęłam pozytywnie. Ale potem okazało się że pościel ma plamę. A kupiłam ją na imieniny dla siostry. Więc był niesmak ale dałam drugą która była dobra. W złości przeprawilam  opinię na negatywną. Upralam pościel plama zeszła. Sprzedający skontaktował się ze mną przeprosił i przysłał mi gratis dwa ręczniki. Uważałam że przepraszając i wyjaśniając mi sprawę chciała bym zmienić opinie. Jak mogę to zrobić. Proszę o informację. Dziękuję.. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@koni72 Napisz proszę w tej sprawie przez formularz. Postaramy się pomóc.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@koni72 Na przyszłość warto mieć na uwadze, że od oceny produktu jest osobna ocena produktu a nie ocena sprzedającego. Ocena sprzedającego to w zasadzie ocena przebiegu transakcji czyli, wysyłka w terminie, jakość obsługi itp.
Jeśli pościel wyjdzie z fabryki z plamą to jaki wpływ ma na to mieć sprzedający i dlaczego ma za to dostać negatywa? Ma każdą pościel rozpakować i sprawdzić?

Na allegro dochodzi do sytuacji w których sprzedający są pochopnie negatywnie oceniani za rzeczy na które nie mają wpływu a potem allegro ich ciśnie, że mają słabe wskaźniki jakości.

Kończy się to tak, że żeby udobruchać klienta wysyłają mu gratisy i proszą o zmianę oceny bo często dosłownie jeden negatyw potrafi bardzo zepsuć sprzedaż.
Obecnie znikomy % zadowolonych klientów wystawia pozytywy ale niezadowolony klient "W złości przeprawia opinię na negatywną" nawet jeśli nie ma w tym winy sprzedającego.

Także warto mieć to na uwadze 🙂

oznacz moderatorów