Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę zmienić opinię za zakupiony towar. Po otrzymaniu kliknęłam pozytywnie. Ale potem okazało się że pościel ma plamę. A kupiłam ją na imieniny dla siostry. Więc był niesmak ale dałam drugą która była dobra. W złości przeprawilam opinię na negatywną. Upralam pościel plama zeszła. Sprzedający skontaktował się ze mną przeprosił i przysłał mi gratis dwa ręczniki. Uważałam że przepraszając i wyjaśniając mi sprawę chciała bym zmienić opinie. Jak mogę to zrobić. Proszę o informację. Dziękuję..
@koni72 Na przyszłość warto mieć na uwadze, że od oceny produktu jest osobna ocena produktu a nie ocena sprzedającego. Ocena sprzedającego to w zasadzie ocena przebiegu transakcji czyli, wysyłka w terminie, jakość obsługi itp.
Jeśli pościel wyjdzie z fabryki z plamą to jaki wpływ ma na to mieć sprzedający i dlaczego ma za to dostać negatywa? Ma każdą pościel rozpakować i sprawdzić?
Na allegro dochodzi do sytuacji w których sprzedający są pochopnie negatywnie oceniani za rzeczy na które nie mają wpływu a potem allegro ich ciśnie, że mają słabe wskaźniki jakości.
Kończy się to tak, że żeby udobruchać klienta wysyłają mu gratisy i proszą o zmianę oceny bo często dosłownie jeden negatyw potrafi bardzo zepsuć sprzedaż.
Obecnie znikomy % zadowolonych klientów wystawia pozytywy ale niezadowolony klient "W złości przeprawia opinię na negatywną" nawet jeśli nie ma w tym winy sprzedającego.
Także warto mieć to na uwadze 🙂