anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak nadać przesyłkę allegrosmart opłaconą przelewem

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Jak nadać przesyłkę allegrosmart opłaconą przelewem? .Klient wybrał przesyłkę allegropaczkomaty, ponieważ nie udało mu się zrobić wpłaty przez bramkę płatności allegro, całą kwotę wpłacił na konto.

Jak nadać taką przesyłkę. System nadawania przesyłek inpost nie znajduje tej przesyłki w allegro.

Pomimo że zaznaczyłem "przesyłka opłacona" 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@BURZYNSKID W tej sytuacji Smartem nie nadasz.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#19 Nestor#

@BURZYNSKID  Od dawna już tak jest :

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/od-27-sierpnia-nadasz-przesylke-tylko-dla-oplaconego-zamowienia...

usuń numer konta z serwisu i po problemie 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@Kaliope_Brzeg  @InPost  Co w tej kwestii napisze pracownik Inpost ?  Podany numer konta do wpłat w/g mnie uwiarygadnia sprzedawcę.

Skoro allegro pozwala sprzedawcom wpłacać pieniądze poza systemem transakcji allegro, to powinno również umożliwić sprzedającym zarządzanie wysyłkami, lub pozwolić wybrać formę dostawy smart tylko gdy płatność przez bramkę allegro będzie zaakceptowana.  Lub wysłać komunikat do Kupującego z przeprosinami oraz informacją o konieczności ponowienia płatności przez bramkę allegro.

 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#19 Nestor#

@BURZYNSKID  To raczej pomysł Allegro a nie Inpostu.

Swój numer konta dawno usunęłam, tłumaczę klientom w czym rzecz i póki co działa. Średnio uśmiecha mi się dokładanie do Smarta czy jakichkolwiek innych dostaw.

A z tym co napisałeś zgadzam się w 100 % 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@Kaliope_Brzeg @xyz96 @InPost  Jak widać po wpisach Inpost ma to wszystko w głębokim szacunku!🤑

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@BURZYNSKID 

dziękujemy za zgłoszenie. 

Płatność, która jest realizowana poza systemem Allegro np. przelewem na konto prywatne Nadawcy, a nie na rachunek podany np. przez PayU spowoduje brak zakończonej płatności w Allegro i brak możliwości wygenerowania przesyłki w Managerze Paczek. Można nadać przesyłkę ręcznie poprzez skorzystanie z zakładki "wyślij przesyłki", jednak należy pamiętać o tym, że w takiej sytuacji przesyłka będzie odpłatna zgodnie z obowiązującym cennikiem.

oznacz moderatorów