Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Widzę, że robi się niezły bałagan. Może mi ktoś wytłumaczyć kilka spraw?
W EN miałem konto tylko i wyłącznie do obsługi paczek Allegro Kurier 48.
Podpisałem niedawno nową umowę, jak zapewne my wszyscy.
Gdzieś w wiadomościach była informacja, że konta do obsługi paczek kurierskich Allegro zostaną wyłączone.
Mam nową umowę, loguję się na stare dane i mam komunikat:
Konta drugiego nie mam, a przynajmniej nic o tym nie wiem... Czy mogę używać go do importowania paczek SMART, jeżeli jest zamówienie podświetlone na zielono?
Gdzieś czytałem tu na forum, że komuś pobrało zamówienia ale i tak zamówienia poszły na fakturę PP...
Z drugiej strony to ja mam ten komunikat na nowym koncie, a na starym pojawił się import allegro, lecz nic się nie importuje, opiekun nie odbiera telefonu, email też milczy 🤣
Przygotowane i gotowe do działania na 100% 😁
@DarkStoorM , czy Ty wraz z nową umową (aneksem) otrzymałeś nowy login i hasło do EN?
Kiedyś miałem jedno konto do zwykłych przesyłek, potem założyli mi nowe, typowo do allegro. Musiałbym zerknąć na nową umowę, bo tak pobieżnie to tylko cennik widziałem, chociaż nie informowali mnie, że będzie nowe konto, jedynie że przekonwertują mi obecne.
@DarkStoorM nic nie importuj, bo według info z poczty zapłacimy za te przesyłki normalną stawkę, jak będzie paczka w smarcie, to trzeba będzie normalnie nadać i rozliczyć się z pocztą.
@mikeza czekam właśnie na konkretne info od opiekuna, bo już mam parę smartów do wysyłki a na EN są sprzeczne info 😄
OK, no to według opiekuna (zakładając, że miało się dwa konta - zwykłe i allegro):
- przed 1 czerwca jeszcze nadajemy z konta allegro, zignorować komunikat
- od 1 czerwca nie korzystamy z nowego i przechodzimy na stare, które będzie obsługiwać i allegro i zwykłe przesyłki (najprawdopodobniej trzeba ich poinformować, żeby odświeżyli kartę, to zacznie importować przesyłki, jeżeli lista będzie pusta)
Mnie martwi jeszcze ten zapis
Należy pamiętać o importowaniu danych wyłącznie transakcji zakończonych. Pobranie informacji na temat transakcji w innych statusach i nadanie tych przesyłek może skutkować błędnym naliczeniem opłaty, tj. obciążenie pojawi się na Państwa rozliczeniu z Pocztą Polską, zamiast być przypisane do konta umowy z Allegro.pl. Ponadto, transakcja nie będzie miała powiązania z Allegro.pl.
Co mam zrobić z tymi klientami, którzy chcą wpłacić bezpośrednio na konto ? Wysłać ich na drzewo ?
@DarkStoorM wszystko fajnie, tylko ja zaimportowałem na zwykłe konto i teraz mam problem, bo nie mam jak nadać allegro poleconych. i nie wiem jak zostanie policzona cała reszta, bo według info z poczty za smarty zapłacę z własnej kieszeni.
allegro też milczy, a nawet lepiej usuwa niewygodne posty na ten temat. Tak działa pomoc i wsparcie tego zespołu. Rewelka.
No bo to działa tak, że najpierw wprowadzą, potem będą się zastanawiać czy na pewno działa, tysiące sklepów zgłoszą błędy, później może się zastanowią czy coś należy naprawić, natrzepią kasy i dopiero zaczną robić 😄
@DarkStoorM przed chwilą kolejny raz usunięto mój post dotyczący tego problemu. Chciałem tylko, żeby ktoś z serwisu ustosunkował się do tych problemów, nic więcej. Niestety jak widać łatwiej jest usunąć post niż na niego odpowiedzieć. Czy tak ma to wyglądać @msniezek ?
@msniezek @_HolaOla_ - ktoś z moderacji coś robi, ale odpowiedzi od Was żadnej. Wstyd. Napiszcie chociaż - my też nic nie wiemy, przepraszamy i prosimy o cierpliwość.
I tylko koni żal ....
@ejczbi myślę, że najtrudniej niektórym przyznać się do własnego błędu. Wielu z nas zarzucało allegro, że te zmiany są nieprzygotowane i chaotyczne, ale nikt z serwisu nie traktował tego poważnie. Teraz cisza i brak odpowiedzi. Wysłałem maila również na kontakt - pomoc, ale tam też bez odzewu.
No własnie, jak to jest z tym nowym kontem EN. Od początku czerwca na razie mam zawieszone wysyłki pocztą, aneks został wysłany do Poczty,ale do tej pory nie ma żadnej odpowiedzi. Na moim dotychczasowym koncie EN na początku był komunikat: .,,"To konto służyło obsłudze umowy Allegro Dostawa.
Jeśli posiadasz drugie konto, zakończ korzystanie z tego konta i korzystaj tylko z tamtego." Teraz tego komunikatu nie ma.
Zatem- jak założyć nowe konto w EN, czy korzystać z tego, które mam od dawna, tak, aby przesyłki smart były prawidłowo rozliczne. Ktoś podpowie?
@linastyle jeżeli mieliście poprzednie konto, najlepiej skontaktować się z opiekunem. U nas to wyglądało tak, że nowe konto zostało usunięte (te, które zwykle używaliśmy do paczek Allegro), a do starego dodali obsługę przesyłek Allegro i nie robić nic. Przesyłki były prawidłowo rozliczane.
@linastyle w zasadzie nie ma znaczenia z jakiego konta nadajesz, ważne jest to, zeby importować wszystkie dane łącznie z adresem mailowym. Jeśli masz nadruki na etykietach "allegro" czy "allegrosmart" to znaczy ,że import jest prawidłowy. Ja mam nadal dwa konta, na tym allegrowym nadaję przesyłki allegro, a pozostałe na starym. Czyli w zasadzie bez zmian. Czekam na aneks, który miał umożliwić nadawnie poleconych ze starego konta, ale jakoś nie mogę się doczekać 🙂