anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odczytać wiadomość z maila wysłanego na email "ukryty" w informacji o sprzedającym

hellostudio
#7 Wielbiciel

Jeśli klient wyśle wiadomość na emial podany w informacji o sprzedającym (ten ukryty) vwgd8x9k83@allegromail.pl  to nic do mnie nie dochodzi o klienci się denerwują. 
Mam podany email w zakładce "moje konta email" allegro@helloprints.pl i na niego otrzymuję zamówienie i wszystkie inne wiadomości. 

Jak wyślę sam z innego maila wiadomość na vwgd8x9k83@allegromail.pl to dostaję komunikat:

Tytuł: Temat:Wiadomość nie została dostarczona. Dodaj adres e-mail do Twojego konta

Treść:

Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.

Pozdrawiam,

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@hellostudio tak, to dlatego, że tak jak pisałam ten e-mail zadziała tylko jeśli napiszesz go z adresu e-mail przypisanego do konta, na którym byłeś zalogowany, gdy kopiowałeś e-mail. Jeśli sprawdzisz swój zamaskowany adres e-mail z konta zarejestrowanego na inny e-mail, ten adres również będzie inny, dlatego taka wiadomość nie przejdzie. To jest indywidualny zamaskowany adres e-mail, który łączy konkretne konto z konkretną ofertą. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@hellostudio No to Ci udowodniłem że nie ma problemu...

oznacz moderatorów

hellostudio
#7 Wielbiciel

Ja nie chce żebyś mi udowadniał. To co mi piszecie nie jest jasne i oczywiste dla zwykłych ludzi ktorzy nie wiedzą że mają odpisywać z przypisanego konta tego z którego skopiowali email. Ludzie tego nie wiedza! Kopiuja email i odpisują np. ze swojej aktualnej poczcie na onecie czy gdzies tam. 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@hellostudio Po pierwsze primo - nic na to nie poradzisz, nikt specjalnie dla Twoich klientów nie będzie wprowadzać żadnych zmian.

Po drugie primo - do kontaktu ze sprzedającym jest funkcja "zadaj pytanie" - szybko i prosto

Po trzecie primo - ultimo - otrzymałeś wyjaśnienie co i jak zrobić by emaile dochodziły i dowód na to że dochodzą.

Czyli temat wyczerpany.

oznacz moderatorów

hellostudio
#7 Wielbiciel

Nie jest wyczerpany. Ja nie potrzeuje juz wyjaśnienia - juz rozumiem dlaczego nie działa. 
Nie moi klienci tylko wszyscy korzystający z allegro. 
Mogą korzystac z funkcji "Zadaj pytanie" ale nie każdy to robi- czesc chce wysłac email.
Ja nie mam możliwości tłumaczyć klientom jak wysyłac maile

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@hellostudio  musisz zrozumieć, że to nie jest żaden błąd, tylko celowe działanie Allegro w celu zablokowania wiadomości które mogą pochodzić od klientów nie zarejestrowanych na Allegro i nic z tym nie zrobisz

oznacz moderatorów