Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący z Czech reklamuje produkt, nie chce go odesłać w ramach Allegro zwroty (nie minęło 14 dni od otrzymania), czy ktoś już odbierał z Czech produkt i w jaki sposób to zrobił ?
@KRBUD w dyskusji, którą prowadzisz z kupującym przesłaliśmy instrukcję, jak może skorzystać z darmowego zwrotu. Mam nadzieję, że to pomoże i kupujący odeśle przedmiot.
Może oczekiwać etykiety od Ciebie, możesz skorzystać z dowolnego przewoźnika, aby wygenerować dla niego etykietę. Więc na razie poczekałabym na odpowiedź kupującego w dyskusji, czy skorzysta z etykiety.
Allegro umożliwia wygenerowania takiej etykiety i odbiór ?
koszt odbioru firmą kurierską poprzez brokera reklamowanego przedmiotu jest wyższy od jego ceny, kupujący o tym wie, podejrzewam, że reklamacja jest "naciągana" ażeby mieć produkt i zwrot kasy, jaki byłby inny podwód braku chęci odesłania produktu skoro nie ponosi żadnych kosztów z tym związanych.
@KRBUD nie, etykiety dla reklamowanego produktu nie wygenerujesz przez Allegro.
Może kupujący nie wie, że może skorzystać z darmowej etykiety, poczekajmy na jego odpowiedź w dyskusji. Jeśli zgłasza reklamację, to za odebranie reklamowanego przedmiotu odpowiada sprzedający, więc oczekując takiej etykiety od Ciebie, kupujący nie robi nic niezgodnego z zasadami.
dlaczego Allegro nie daje takiej możliwości ? Kupujący wie, że zwrot jest darmowy, informowałem go o tym.
Kupujący dobrze wie, że koszt odbioru jest wyższy od ceny produktu, dlatego spodziewam się, że kupujący z Czech czy Słowacji zaczną tak robić, fikcyjna reklamacja produktu, nie będzie opłacało się sprzedawcy odebrać celem sprawdzenia więc będą mieć towar i zwrot kasy.
Jak reklamacja jest fikcyjna, to odrzuć tą reklamację.