anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odebrać paczkę od klienta z Czech

KRBUD
#8 Zapaleniec

Kupujący z Czech reklamuje produkt, nie chce go odesłać w ramach Allegro zwroty (nie minęło 14 dni od otrzymania), czy ktoś już odbierał z Czech produkt i w jaki sposób to zrobił ?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@KRBUD w dyskusji, którą prowadzisz z kupującym przesłaliśmy instrukcję, jak może skorzystać z darmowego zwrotu. Mam nadzieję, że to pomoże i kupujący odeśle przedmiot. 
Może oczekiwać etykiety od Ciebie, możesz skorzystać z dowolnego przewoźnika, aby wygenerować dla niego etykietę. Więc na razie poczekałabym na odpowiedź kupującego w dyskusji, czy skorzysta z etykiety. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KRBUD
#8 Zapaleniec

Allegro umożliwia wygenerowania takiej etykiety i odbiór ?

koszt odbioru firmą kurierską poprzez brokera reklamowanego przedmiotu jest wyższy od jego ceny, kupujący o tym wie, podejrzewam, że reklamacja jest "naciągana" ażeby mieć produkt i zwrot kasy, jaki byłby inny podwód braku chęci odesłania produktu skoro nie ponosi żadnych kosztów z tym związanych.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@KRBUD nie, etykiety dla reklamowanego produktu nie wygenerujesz przez Allegro. 
Może kupujący nie wie, że może skorzystać z darmowej etykiety, poczekajmy na jego odpowiedź w dyskusji. Jeśli zgłasza reklamację, to za odebranie reklamowanego przedmiotu odpowiada sprzedający, więc oczekując takiej etykiety od Ciebie, kupujący nie robi nic niezgodnego z zasadami.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KRBUD
#8 Zapaleniec

dlaczego Allegro nie daje takiej możliwości ? Kupujący wie, że zwrot jest darmowy, informowałem go o tym. 

Kupujący dobrze wie, że koszt odbioru jest wyższy od ceny produktu, dlatego spodziewam się, że kupujący z Czech czy Słowacji zaczną tak robić, fikcyjna reklamacja produktu, nie będzie opłacało się sprzedawcy odebrać celem sprawdzenia więc będą mieć towar i zwrot kasy.

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Jak reklamacja jest fikcyjna, to odrzuć tą reklamację.

oznacz moderatorów