Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Na wstępie wyjaśnię, że nie jestem zwolennikiem unikania opłat allegro. Sprzedaż w serwisie stanowi dużą część naszego przychodu i stąd moje pytanie - jak poinformować kupującego o braku możliwości sprzedaży poza allegro w taki sposób, aby było to zgodne z regulaminem i jednocześnie w rzeczowy sposób wyjaśnić kupującemu przyczynę tej odmowy?
Często zdarza się nam, że Klient wysyła do nas pytanie o przedmiot, a w nim na przykład link do ofert i listę rozmiarów odzieży, którą chce zamówić, bo tak jest mu po prostu wygodniej, niż dodawać każdy przedmiot do koszyka.
Jeżeli prosimy o złożenie zamówienia na allegro, klient robi się nerwowy bo nie rozumie dlaczego musi wykonać ponownie pracę związaną z zamówieniem. Odbiera to jako niepotrzebną biurokrację, złośliwość z naszej strony lub wręcz niechęć do przyjęcia jego zamówienia.
Jeżeli piszemy do klienta wprost "nie możemy sprzedać poza allegro" - wiadomość jest blokowana przez filtry i dostajemy upomnienie.
Jak najlepiej poinformować Klienta o konieczności zakupu przez allegro w taki sposób, żeby uniknąć naruszeń i jednocześnie odpowiedzieć rzeczowo i profesjonalnie?
Trudno jednoznacznie odpowiedzieć, każdy człowiek jest inny. Odpowiedzieć, dziękujemy za zainteresowanie i prosimy o zakup przedmiotu w ofercie Allegro.
Ja mam taką samą zasadę gdyż nie chce mi się specjalnie dla jednego klienta, bawić się w szukanie wpłaty na koncie, potem wypełnianie etykiety itp szkoda czasu za parę groszy
Mój tekst aby klient się nie pogniewał to mniej więcej tak:
Dzień dobry, Dziękuję za zainteresowanie ofertą lecz sprzedaż jest możliwa tylko za pośrednictwem Allegro ze względu na ścisłe powiązania systemowe z magazynem.
Z miłą chęcią byśmy sprzedali lecz system jest tak skonfigurowany, że nie wyjdzie żadne zlecenie, stan magazynowy, księgowość itp są powiązane z systemem Allegro i na chwilę obecną nie ma innej możliwości jak zamówienie przez serwis itp bla bla...
cóż za elokwencja ... hmmm LEF pewnie zrobiła ,,kopiuj - wklej ,, nie sądzę żeby napisała swoimi słowami 😁
@AmbigramDruk Napisałbym tak:
"Dzień dobry.
Regulamin allegro - punkt 13.4.a zabrania kupującym składania takich propozycji a sprzedającym ich realizowania - jest to ciężkie naruszenie regulaminu za które grozi nam blokada konta.
Nie możemy przystać na Pana/Pani prośbę."
Trochę ostro 😂
@AmbigramDruk Zgodnie ze stanem faktycznym. Do niektórych inaczej nie dotrze...