Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
25 marca wysłałam 4 przesyłki z paczkomatu in post przy ulicy kiełcOwskiej 42 we Wrocławiu, okazało się że paczkomat uległ awarii i nie da się wyjąć przesyłek, na infolinii słyszę że mam czekać cierpliwie az naprawia, dziś 10 kwietnia a przesyłki tam nadal są, klienci zniecierpliwieni, zero informacji na infoliniach, reklamacja o zaginięciu przesyłek złożona ale póki co odzewu brak, co moge jeszcze zrobić oprócz cierpliwego czekania ?
@bonton87 Zapewne niewiele, wyjaśnij sprawę z kupującymi bo możesz mieć dyskusję albo coś więcej.
Klienci czekają cierpliwie ale ile można, w dwa tygodnie nie udało się otworzyć paczkomatu? Coś tu nie gra:/
@bonton87 Najbardziej wiarygodne informacje byłby od kuriera który obsługuje ten paczkomat.
@bonton87 W tej sytuacji niezwłocznie wyślij kupującym paczki ponownie ze skutecznym doręczeniem lub oddaj im pieniądze. Oni nie muszą czekać na rozpatrzenie Twojej reklamacji w InPost.
Zaproponowałam zwrot środków ale woleliby towar i mogą poczekać natomiast pewnie nie w nieskończoność a jak widać ponizej nie wiadomo kiedy planowana jest naprawa
Informujemy, że działanie paczkomatu WRO31N (Kiełczowska 42, 51-315 Wrocław) zostało zgłoszone do weryfikacji. Na tą chwilę nie znana jest konkretna data ponownego uruchomienia paczkomatu. Dokładamy wszelkich starań aby stało się to możliwie jak najszybciej. Do czasu naprawy paczkomatu został on wyłączony dla Klientów.
W zaistniałej sytuacji można skorzystać z prawa do zgłoszenia reklamacji.
Reklamację można złożyć poprzez:
1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 lub 746 600 000
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.
W sprawie przesyłek prosimy o przesłanie dalszych dyspozycji na adres pomoc@inpost.pl
Przepraszamy za zaistniałą sytuację i powstałe utrudnienia.
Dziękuję za informację, niestety nic nowego nie wnosi. No nic poczekam cierpliwie na rozpatrzenie reklamacji
@bonton87 jak nic nie wnosi, nadaj klientom ponownie paczki co by nie czekali a na adres pomoc@inpost.pl wyślij dyspozycje że po odblokowaniu paczki mają wrócić do Ciebie 😄 Chyba że nie masz więcej tych produktów to pozostaje czekać 😞
Przesyłki to były ostatnie sztuki więc nie mogę wysłać ponownie, więc nic nie wnosi informacja dla mnie bo jeśli klient wybiera opcję czekania na towar to i tak nie wiem kiedy i czy się doczeka, ale tragedii nie ma bo powód opóźnienia nie jest z mojej winy a pieniądze mogę zwrócić w każdym momencie jeśli już nie będą chcieli czekac
@InPost Skorzystać z prawa do reklamacji mógł wczesniej i bez waszego pozwolenia...
Minęło 15 dni od awarii i nie zrobiliście NIC. A teraz jeszcze bocie piszesz o 30 dniach oczekiwania? Przecież te paczki można było wyjąć następnego dnia? A może wyjęliście tylko "zapomnieliście" o tym poinformować nadawcę?
@_HolaOla_ Ola naprawdę chcesz bronić tak olewczego podejścia do klientów???
Aż mnie zatkało jak przeczytałam o tych 30 dniach. Gdyby mi takie złote rozwiązania zaoferował @InPost ruszyłabym chyba z łomem na ten paczkomat 😂
@bonton87 domagaj się na infolinii kontaktu do kogoś na kierowniczym stanowisku i opisz sytuację. Nie dawaj się dłużej tak zbywać byle czym.
@Kaliope_Brzeg Moja wyobraźnia nie zna granic - właśnie wyobraziłem sobie Ciebie z łomem 😄