anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać paczki z niesprawnego paczkomatu

bonton87
#8 Zapaleniec#

25 marca wysłałam 4 przesyłki z  paczkomatu in post przy ulicy kiełcOwskiej 42 we Wrocławiu, okazało się że paczkomat uległ awarii i nie da się wyjąć przesyłek, na infolinii słyszę że mam czekać cierpliwie az naprawia, dziś 10 kwietnia a przesyłki tam nadal są, klienci zniecierpliwieni, zero informacji na infoliniach, reklamacja o zaginięciu przesyłek złożona ale póki co odzewu brak, co moge jeszcze zrobić oprócz cierpliwego czekania ? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

@bonton87 Zapewne niewiele, wyjaśnij sprawę z kupującymi bo możesz mieć dyskusję albo coś więcej.

oznacz moderatorów

bonton87
#8 Zapaleniec#

Klienci czekają cierpliwie ale ile można, w dwa tygodnie nie udało się otworzyć paczkomatu? Coś tu nie gra:/

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@bonton87 Najbardziej wiarygodne informacje byłby od kuriera który obsługuje ten paczkomat.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@bonton87 W tej sytuacji niezwłocznie wyślij kupującym paczki ponownie ze skutecznym doręczeniem lub oddaj im pieniądze. Oni nie muszą czekać na rozpatrzenie Twojej reklamacji w InPost.

oznacz moderatorów

bonton87
#8 Zapaleniec#

Zaproponowałam zwrot środków ale woleliby towar i mogą poczekać natomiast pewnie nie w nieskończoność a jak widać ponizej nie wiadomo kiedy planowana jest naprawa

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@bonton87 

Informujemy, że działanie paczkomatu WRO31N (Kiełczowska 42, 51-315 Wrocław) zostało zgłoszone do weryfikacji. Na tą chwilę nie znana jest konkretna data ponownego uruchomienia paczkomatu. Dokładamy wszelkich starań aby stało się to możliwie jak najszybciej. Do czasu naprawy paczkomatu został on wyłączony dla Klientów. 

W zaistniałej sytuacji można skorzystać z prawa do zgłoszenia reklamacji. 

Reklamację można złożyć poprzez: 

1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 lub 746 600 000 
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.

W sprawie przesyłek prosimy o przesłanie dalszych dyspozycji na adres pomoc@inpost.pl 

Przepraszamy za zaistniałą sytuację i powstałe utrudnienia. 

 

oznacz moderatorów

bonton87
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację, niestety nic nowego nie wnosi. No nic poczekam cierpliwie na rozpatrzenie reklamacji

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@bonton87 jak nic nie wnosi, nadaj klientom ponownie paczki co by nie czekali a na adres pomoc@inpost.pl wyślij dyspozycje że po odblokowaniu paczki mają wrócić do Ciebie 😄 Chyba że nie masz więcej tych produktów to pozostaje czekać 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

bonton87
#8 Zapaleniec#

Przesyłki to były ostatnie sztuki więc nie mogę wysłać ponownie, więc nic nie wnosi informacja dla mnie bo jeśli klient wybiera opcję czekania na towar to i tak nie wiem kiedy i czy się doczeka, ale tragedii nie ma bo powód opóźnienia nie jest z mojej winy a pieniądze mogę zwrócić w każdym momencie jeśli już nie będą chcieli czekac

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost Skorzystać z prawa do reklamacji mógł wczesniej i bez waszego pozwolenia...

Minęło 15 dni od awarii i nie zrobiliście NIC. A teraz jeszcze bocie piszesz o 30 dniach oczekiwania? Przecież te paczki można było wyjąć następnego dnia? A może wyjęliście tylko "zapomnieliście" o tym poinformować nadawcę?

@_HolaOla_  Ola naprawdę chcesz bronić tak olewczego podejścia do klientów???

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@pinsplash 

 Aż mnie zatkało jak przeczytałam o tych 30 dniach. Gdyby mi takie złote rozwiązania zaoferował @InPost  ruszyłabym chyba z łomem na ten paczkomat 😂

@bonton87  domagaj się na infolinii kontaktu do kogoś na kierowniczym stanowisku i opisz sytuację. Nie dawaj się dłużej tak zbywać byle czym.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg Moja wyobraźnia nie zna granic - właśnie wyobraziłem sobie Ciebie z łomem 😄

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów