Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient nie odebrał paczki. Koszty wysyłek w obie strony 250 zł + prowizja Allegro 150 zł, zrobiło się 400 zł. Klient nie ma zamiaru zgłaszać żadnego zwrotu, po prostu się wypiął. Chciałbym odzyskać choć część poniesionych kosztów, jak to zrobić? Jak otrzymać zwrot prowizji? Jeśli trzeba mogę to udowodnić za pomocą historii przesyłki.
@sajmon-pmi samo nieodebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od zakupu. Czy klient zakomunikował w jakiś sposób to, że rezygnuje z zakupu?
Jeżeli to była przedpłata, a klient nie dokonał zwrotu, po prostu nie odebrał paczek, to masz prawo zażądać od niego pokrycia kosztów powrotu paczki do Ciebie. Jeżeli kliknie "zwrot", to możesxz pomniejszyć kwotę zwracanych funduszy o te koszty.
Jeżeli to było pobranie, to pisz do Allegro