anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać prowizję ?

sajmon-pmi
#8 Zapaleniec

Witam, klient nie odebrał paczki. Koszty wysyłek w obie strony 250 zł + prowizja Allegro 150 zł, zrobiło się 400 zł. Klient nie ma zamiaru zgłaszać żadnego zwrotu, po prostu się wypiął. Chciałbym odzyskać choć część poniesionych kosztów, jak to zrobić? Jak otrzymać zwrot prowizji? Jeśli trzeba mogę to udowodnić za pomocą historii przesyłki.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sajmon-pmi samo nieodebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od zakupu. Czy klient zakomunikował w jakiś sposób to, że rezygnuje z zakupu?

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Jeżeli to była przedpłata, a klient nie dokonał zwrotu, po prostu nie odebrał paczek, to masz prawo zażądać od niego pokrycia kosztów powrotu paczki do Ciebie. Jeżeli kliknie "zwrot", to możesxz pomniejszyć kwotę zwracanych funduszy o te koszty. 

 

Jeżeli to było pobranie, to pisz do Allegro

oznacz moderatorów