Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam sprawę, klientka anulowała zakup 6431ffd1-0d70-11ed-8ac6-6b6427496643 numer zamówienia Kliknąłem zwrot to powinno jej za niedługo zwrócić lecz mam sprawę. Kliknąłem zwrot prowizji i niechcący anulowałem ten wniosek czy da się jakoś jeszcze raz go wysłać ponieważ ponad 600zł prowizji było. Pozdrawiam
@mdrogeria niechcący anulowałem ten wniosek 😄
nie napiszę tu co ja kiedyś zmajstrowałem ,, niechcący ,,
Na samym dole są dwa punkty najwazniejsze:
Wykorzystałes druga opcje, teraz przejdz do pierwszej.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sica1 Napisz proszę do nas w tej sprawie bezpośrednio przez ten formularz zgłoszeniowy.