Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po prawie dwóch dekadach współpracy zostałem potraktowny jak śmieć .
Nie złamałem regulaminu .
wszystkie dyskusje rozwiązane .
Brak zaległości .
A tu o 21 dowiaduje się o blokadzie konta .
Informacja na najwyższym poziomie kompletny brak szacunku .
Niestety allegro nie szanuje sprzedawców już od dana i pewnie już nie będzie mają taką pozycję na rynku .
Bo jak można wyświetlić taki info kontrahentowi
"Sprzedaż na Twoim koncie jest obecnie zablokowana. Powodem mogą być nieopłacone rachunki, konieczność ponownej weryfikacji lub inne naruszenia Regulaminu. Aby odblokować możliwość sprzedaży, ureguluj zaległe płatności lub skontaktuj się z nami."
W cywilizowanych firmach jak jest jakiś problem to się rozmawia a ja żadnej informacji nie dostałem .
Po kontakcie na czacie dostałem info że dział bezpieczeństwa transakcji skontaktuje się ze mną tylko i wyłącznie przez e-mail w ciągu kilku lub kilkunastu godzin .
Innej opcji nie ma .
Innej opcji nie ma .tu nie ma,
@ewa-mati bardzo mi przykro, że miałeś takie doświadczenia.
Informacja o blokadzie konta jest automatyczna, dlatego nie zawiera szczegółowych informacji, dopiero po kontakcie z Działem bezpieczeństwa informujemy, co spowodowało nałożenie blokady.
Blokada została nałożona, ponieważ kupujący nie otrzymali odpowiedzi w dyskusji.
Widzę, że obie dyskusje zostały już zakończone, a konto jest ponownie aktywne.