Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć społeczności Allegro,
Mam problem z przesyłką numer 1004384639974U, nadaną DPD. Historia przesyłki pokazuje, że została nadana w punkcie Pickup 2024-11-09, jednak nadal nie została doręczona kupującemu. Klient zaczyna tracić zaufanie, a ja obawiam się negatywnej opinii.
Kontaktowałem się z DPD, ale jak na razie nie otrzymałem jasnej odpowiedzi, co dzieje się z przesyłką. Chciałbym się dowiedzieć:
Jak skutecznie zmusić DPD do przyspieszenia doręczenia przesyłki?
Jak zgłosić reklamację, nie posiadając pełnomocnictwa od Allegro?
Jak uniknąć negatywnej opinii w takiej sytuacji, jeśli wina leży po stronie przewoźnika?
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki, bo zależy mi na szybkim rozwiązaniu tej sytuacji i uniknięciu strat wizerunkowych.
Pozdrawiam,
@edrogeriarevita jeśli kupujący jest normalny, to wystarczy mu podać numer przesyłki i powinien zrozumieć, że to nie Twoja wina, ale jeśli nie, to przed negatywem się nie uchronisz😔
@edrogeriarevita Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca będzie mógł to wyjaśnić z przewoźnikiem.
@w_kiwi zgłoszenie numer "46386281" ref:!00D240aE05.!500Ti0IlNi8:ref
Zgodnie z regulaminem DPD na dostarczenie przesyłki DPD Pickup, operator ma pięć dni roboczych. Przesyłka została nadana 9 listopada (to była sobota, a 11 był dniem wolnym), więc termin doręczenia upływa dopiero 19 listopada. Tak więc na chwilę obecną przesyłka nie jest opóźniona.