anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać zaufanie klienta i zmusić DPD do dostarczenia przesyłki kupującego?

edrogeriarevita
#7 Wielbiciel#

Cześć społeczności Allegro,

Mam problem z przesyłką numer 1004384639974U, nadaną DPD. Historia przesyłki pokazuje, że została nadana w punkcie Pickup 2024-11-09, jednak nadal nie została doręczona kupującemu. Klient zaczyna tracić zaufanie, a ja obawiam się negatywnej opinii.

Kontaktowałem się z DPD, ale jak na razie nie otrzymałem jasnej odpowiedzi, co dzieje się z przesyłką. Chciałbym się dowiedzieć:

Jak skutecznie zmusić DPD do przyspieszenia doręczenia przesyłki?

Jak zgłosić reklamację, nie posiadając pełnomocnictwa od Allegro?


Jak uniknąć negatywnej opinii w takiej sytuacji, jeśli wina leży po stronie przewoźnika?


Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki, bo zależy mi na szybkim rozwiązaniu tej sytuacji i uniknięciu strat wizerunkowych.

Pozdrawiam,

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@edrogeriarevita  jeśli kupujący jest normalny, to wystarczy mu podać numer przesyłki i powinien zrozumieć, że to nie Twoja wina, ale jeśli nie, to przed negatywem się nie uchronisz😔

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@edrogeriarevita Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca będzie mógł to wyjaśnić z przewoźnikiem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

edrogeriarevita
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi zgłoszenie numer "46386281" ref:!00D240aE05.!500Ti0IlNi8:ref

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@edrogeriarevita

Zgodnie z regulaminem DPD na dostarczenie przesyłki DPD Pickup, operator ma pięć dni roboczych. Przesyłka została nadana 9 listopada (to była sobota, a 11 był dniem wolnym), więc termin doręczenia upływa dopiero 19 listopada. Tak więc na chwilę obecną przesyłka nie jest opóźniona. 

oznacz moderatorów