anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak otrzymać zwrot za niewykorzystaną etykietę DPD?

PrestigeWD
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

Otrzymaliśmy zamówienie od klienta, które miało iść w dwóch paczkach. Jednak z powodu naszego błędu wygenerowaliśmy tylko jedną etykietę. Zrobiliśmy już poprawne etykiety na 2 paczki, ale jak anulować tę błędną etykietę?

Generowane etykiety były oczywiście przez system allegro.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Wysyłam Allegro? Jeżeli przesyłka nie została jeszcze nadana, to najedź na pole po prawej stronie "status". Pojawią się 3 małe kwadraciki, klikasz na pierwszy od prawej "anuluj przesyłkę".

oznacz moderatorów

PrestigeWD
#9 Pomysłodawca#

No właśnie się nie da. Pojawia mi się taki komunikat: Przewoźnik obecnie uniemożliwia przyjęcie dyspozycji anulowania.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PrestigeWD czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczy Twoje pytanie i zrzut z tym komunikatem?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PrestigeWD
#9 Pomysłodawca#

Numer zamówienia: 39493dc0-0b3b-11ec-aa83-c1fb515447c8

Numer przesyłki do anulowania: 1000351695677U

dpd.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PrestigeWD DPD nie pobiera opłaty za samo wygenerowanie etykiety, dopiero za wysłanie przesyłki, więc nie zapłacisz za tą etykietę. Można wygenerować dowolną ilość etykiet, nie nadać ich i za nie nie zapłacić. Czy działa odnośnik do oznaczenia przesyłki jako anulowanej widoczny na tym zrzucie? Bo przesyłkę o numerze 1000351695677U powinieneś anulować u nas w systemie żeby nie wisiała jako nienadana. 


   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PrestigeWD
#9 Pomysłodawca#

Nie nie chcę anulować tego zamówienia, wygenerowaliśmy ponownie poprawne etykiety i poszło już do klienta.

Ale jeśli za nią nie płacimy to ok, pójdzie do niszczarki. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PrestigeWD tylko ja w Twoich zamówieniach widzę to jako trzy przesyłki. Dwie mają już status "w drodze", a jedna właśnie ta błędnie wygenerowana (1000351695677U) jako "oczekuje na nadanie". Więc tą jedną przesyłkę (nie całe zamówienie) powinieneś anulować, żeby nie wpłynęła na Twoje statystyki. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PrestigeWD
#9 Pomysłodawca#

Ok, kliknęłam w ten link do anulowania i też się nie da.dpd2.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PrestigeWD oki, dziękuję za zrzut. W takim razie ja podziałam, wytłumaczę sytuację i poproszę o anulowanie tej przesyłki. Dam znać, gdy otrzymam potwierdzenie anulowania 👍

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów