Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Otrzymaliśmy zamówienie od klienta, które miało iść w dwóch paczkach. Jednak z powodu naszego błędu wygenerowaliśmy tylko jedną etykietę. Zrobiliśmy już poprawne etykiety na 2 paczki, ale jak anulować tę błędną etykietę?
Generowane etykiety były oczywiście przez system allegro.
Wysyłam Allegro? Jeżeli przesyłka nie została jeszcze nadana, to najedź na pole po prawej stronie "status". Pojawią się 3 małe kwadraciki, klikasz na pierwszy od prawej "anuluj przesyłkę".
No właśnie się nie da. Pojawia mi się taki komunikat: Przewoźnik obecnie uniemożliwia przyjęcie dyspozycji anulowania.
@PrestigeWD czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczy Twoje pytanie i zrzut z tym komunikatem?
Numer zamówienia: 39493dc0-0b3b-11ec-aa83-c1fb515447c8
Numer przesyłki do anulowania: 1000351695677U
@PrestigeWD DPD nie pobiera opłaty za samo wygenerowanie etykiety, dopiero za wysłanie przesyłki, więc nie zapłacisz za tą etykietę. Można wygenerować dowolną ilość etykiet, nie nadać ich i za nie nie zapłacić. Czy działa odnośnik do oznaczenia przesyłki jako anulowanej widoczny na tym zrzucie? Bo przesyłkę o numerze 1000351695677U powinieneś anulować u nas w systemie żeby nie wisiała jako nienadana.
Nie nie chcę anulować tego zamówienia, wygenerowaliśmy ponownie poprawne etykiety i poszło już do klienta.
Ale jeśli za nią nie płacimy to ok, pójdzie do niszczarki. Dziękuję za pomoc.
@PrestigeWD tylko ja w Twoich zamówieniach widzę to jako trzy przesyłki. Dwie mają już status "w drodze", a jedna właśnie ta błędnie wygenerowana (1000351695677U) jako "oczekuje na nadanie". Więc tą jedną przesyłkę (nie całe zamówienie) powinieneś anulować, żeby nie wpłynęła na Twoje statystyki.
Ok, kliknęłam w ten link do anulowania i też się nie da.
@PrestigeWD oki, dziękuję za zrzut. W takim razie ja podziałam, wytłumaczę sytuację i poproszę o anulowanie tej przesyłki. Dam znać, gdy otrzymam potwierdzenie anulowania 👍