
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy na Allegro jest gdzieś opcja ograniczenia zamówień?
Oczywiście zwrócę ale na przyszłość czy mam prawo zablokować taką kupującą aby nigdy więcej nie zawracała mi głowy i nie psuła nerwów?
W moich własnych sklepach już nie mogłaby niczego więcej kupić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AnnaBadowska jako przedsiębiorca nie możesz odmówić zwrotów. Możesz dodać kupującego do MNK tzw. "czarnej listy"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiem o tym , że muszę zwrócić tylko w takiej sytuacji to szlag mnie trafia. Wysłałam dwie paczki rozmiar B to wszystko są koszty, których mi nikt nie zwróci, klientka miała Smarta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
☹️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tą tak, ale jak sobie wyobrażasz sprzedaż i blokowanie kupujących. możesz ograniczyć ilość dla jednej transakcji- jednego rozmiaru: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moi-nieaktywni-kupujacy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie czy muszę na początku realizować takie 2 zamówienia wiedząć, że na pewno będzie zwrot conajmniej połowy spodni? czy wolno mi od razu odrzucić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wolno Ci odmówić realizacji zamówienia. Trzeba się z tym po prostu pogodzić - tak stanowi prawo.
Jedyne co możesz zrobić to podnieść ceny aby sobie te straty zrekompensować.