anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak powiazać konto inpost paczkomaty z allegro

auto-style
#7 Wielbiciel#

otrzymałem informację przy powiązaniu konta;

Postępuj zgodnie ze instrukcją na stronie allegro.

auto-style - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

I nie wiem co dalej?

konto nadal nie jest połączone

ktoś pomoże?

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#

Pierwsze połączenie trqa kilkanaście minut sprawdź ponownie . Jeśli nie będzie polączone ponów próbę

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@auto-style Wchodzisz na stronę https://manager.paczkomaty.pl/allegro/import-auctions klikasz w "zarządzanie kontami", następnie w "dodaj nowe", wpisujesz login konta i dalej już tylko ze 2 czy 3 kliknięcia w zgody i tyle, konta połączone;]
W sumie pół minuty roboty.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

auto-style
#7 Wielbiciel#

dalej walczę z tematem, nie mogę połączyć kont, czy impost ma jakieś problemy?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Niby już po wszystkim:

LEW433_0-1631548140705.jpeg

 

LEW433_1-1631548140709.gif

 

Moderator

@kmdm Sytuacja ta wynika z chwilowej przerwy technicznej w InPost - już wszystko powinno wrócić do normy. 
Jeśli problemy z Managerem Przesyłek wciąż występują, usuń pliki cookies, włącz w przeglądarce zezwolenie na "wyskakujące okienka" lub zaloguj się w trybie incognito w najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli to nie przyniesie rezultatów, napisz proszę wiadomość mejlową na adres pomoc@inpost.pl

oznacz moderatorów

robertos277rugby
#7 Wielbiciel#

Mam taką samą sytuację przez co nie mogę nadać przesyłki / stworzyć etykiety! Działam z poziomu telefonu i jest to mega irytujące!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Aplikacja jest zakupowa przede wszystkim.😁

oznacz moderatorów

robertos277rugby
#7 Wielbiciel#

Nie działam z poziomu aplikacji tylko przeglądarki. Próbowałem na różnych Safari, Opera, Firefox w wersji mobilnej i desktopowej, więc raczej nie w tym problem 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@robertos277rugby czy na pewno nie masz włączonej blokady wyskakujących okienek (pop-up)? Czy łączysz konta zgodnie z tą instrukcją

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kglodz
#1 Nowicjusz#
To jest jakiś debilizm. Czemu to po prostu nie działa. Nam taki sam problem jak wyżej.
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kglodz odblokowałeś wyskakujące okienka w przeglądarce w czasie procesu łączenia allegro z InPost?

oznacz moderatorów