anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Szukamy prawnika na formum do poprowadzeni asprawy

waszezakupy-pl
#7 Wielbiciel#

Wysłąliśmy paczke dotarla po 2 dniach , klientka chce zwrotu kosztów jak i otrzymalismy negatywa i same oceny 1...nei powiem jak jesteśmy...w...i , zamówienie weszlo 14.46 wyszlo od nas tego samego dnia 15.15. Zawsze termin dostawy jest przewidywany, ale klientka na nas wiesza psy. My straciliśmy w statystykach mocno co ma wpływ na wzrost kosztów ads jak i mniejsszy obrót. Czy jest jakiś prawnik tutaj który doradzi a moze i poprowadzi nam sprawe, mamy dosyć takich oszołomwo klientów, trzeba w końcu zadbac o nas sprzedawcow i pokazac klientom ,że nie jesteśmy dziećmi do bicia

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

A nie myślałeś o sprzedaży na targowisku?

"Zamówienie zostało złożone pod warunkiem dostawy w piątek - miało być złożone do 15:00 wczoraj z dostawą w piątek i nie doszło. Mimo rozmowy telefonicznej u zapewnień.    zapewnialiście kupującego telefonicznie?

oznacz moderatorów

waszezakupy-pl
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  nikt nigdy nie zapewnia, zapewniliśmy ,że danego dnia od nas wyjdzie na 100 %, a do tego sugerowaliśmy paczkomat jak wchodziła w gre sobota, Klientka wybrała sama DPD. Co do tagrowiska to Tobie polecam , bo nie wiem co to za porównanie, jak nie chcesz doradzić to się lepiej człowieku nie odzywaj

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@waszezakupy-pl na forum nie ma ale każda kancelaria ci to ogarnie. Udaj się po poradę do radcy albo adwokata.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

tu nei znajdziesz prawników, chyba, że samouków. Musisz szukać komercyjnych firm na rynku.

Klient pewnie przeczytał przewidywany czas dostawy jak to zwykle bywa.

Ale mnie bardzo zafascynowały Twoje wyrzutnie konfetti 🙂 Ostatnio byłam na imprezie, gdzie ktoś przeklinał jakieś wyrzutnie, że za słabo, za blisko wyrzuciły zawartośc. I tak myślę: zgłaszam reklamację wyrzuconego konfetti bo za słabo pofrunęło... Jak rozpatrujecie takie zgłoszenia? 🙂 Kazda branzą ma swoje fascynujące wątki 😄

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Kurier DPD (od drzwi do drzwi) ma termin doręczenia trzy dni robocze, więc jak klienta dostała paczkę po dwóch dniach, to dotarła ona w regulaminowym terminie. 
W przypadku nadania w punkcje, do punktu lub z punktu do punktu (DPD Pickup) termin dostawy do pięć dni roboczych.

A co do prawnika, to każdy ci weźmie taką sprawę. Jest dość prosta, bo po pierwsze jako sprzedający deklarujesz wysyłkę w określonym czasie (na to masz realny wpływ), ale nie możesz w żaden sposób zagwarantować, że przesyłka dotrze do odbiorcy szybciej, niż przewiduje to regulamin danego przewoźnika (nie masz na to wpływu). Do tego nie odpowiadasz za opóźnienia przewoźnika, tu możesz co najwyżej zwrócić klientowi koszty wysyłki (potem odzyskasz je od przewoźnika w odszkodowaniu za opóźnienie).

A co do dostawy na drugi dzień, to bardzo mało firm kurierskich to gwarantuje, zazwyczaj jest to opcja dodatkowo płatna (w DPD jest to +12,10 zł).

oznacz moderatorów

smerfujemy
#10 Popularyzator#

@waszezakupy-pl > "ostatnio byłam na imprezie, gdzie ktoś przeklinał jakieś wyrzutnie, że za słabo, za blisko wyrzuciły zawartośc. I tak myślę: zgłaszam reklamację wyrzuconego konfetti bo za słabo pofrunęło... Jak rozpatrujecie takie zgłoszenia?" > a gdzie odpowiedź na zadane pytanie > niewygodne? > lepiej udać, że nie było?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

?

a nie ma? Ciekawe 

oznacz moderatorów