Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wystawiam produkt a system twierdzi że wie lepiej jaki jest prawidłowy EAN. I nie chce mnie przepuścić dalej. Oczywiście EAN nie pasuje do opisu który jest w bazie, który jest opisem z innego podobnego produktu. System powinien opierać się na unikalnych numerach EAN ale tego nie robi i rzeźbi na własną rękę. Pracownicy Allegro nic z tym nie robią.
@e-Jumikop Jeśli masz pewność, że kod z Katalogu jest błędny, zgłoś błąd w produkcie. Tutaj znajdziesz instrukcję jak to zrobić.
ale tego produktu nie ma w katalogu. system wiąże go z podobnym ale nie bierze pod uwagę że EAN jest inny. to są podobne produkty ale nie takie same.
@e-Jumikop Taka sytuacja ma miejsce, gdy większość parametrów podanych w ofercie zgadza się z tymi w produkcie. Jeśli mimo to uważasz, że towar jest inny, możesz dodać nowy produkt do katalogu.
Właśnie to robię, to jest tzw. "tworzenie" i po zakończonym procesie wyświetla się komunikat o błędzie. Czy Państwo wiedzą że dla każdego rodzaju produktu jest unikalny numer EAN? Jeśli tak to proszę mi wytłumaczyć dlaczego system pokazuje " nowy właściwy EAN" w dwóch wersjach? Przecież to jest nielogiczne.
@e-Jumikop jaki konkretnie komunikat o błędzie się pojawia? Prześlij proszę zrzut ekranu, na którym będą widoczne oba EANy.
ok, ale to już jutro bo zaraz wychodzę z pracy
@e-Jumikop ok, miłego popołudnia i do jutra!