Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem kilka przedmiotów i uzbierało się ponad 12 000zł
Postanowiłem pieniądze wypłacić. Okazało się, że Allegro wymaga jakiś głupawych weryfikacji. Zrobiłem to czego ode mnie chcieli czyli wysłałem z konta bankowego przelewy. Było to dwa tygodnie temu. Do tej pory jest status "trwa weryfikacja". Oczywiście nie da się do nich dodzwonić. Trzeba pisać na jakiś czatach albo pojechać osobiście do Poznania i zrobić awanturę.
@shogun78 to nie allegro blokuje tylko operator płatności, przelew to nie wszystko potrzeba danych lub skanu dowodu, oraz dane konta bankowego i allegro muszą być takie same 🙂
Co aktywujesz PayU czy Przelewy24 to są operatorzy i oni trzymają kasę 😄
Zrobiłem wszystystko zgodnie z opisem. Numer konta bankowego, tytuł przelewu, kwota, skan dowodu osobistego itd. Aplikowałem jednocześnie o PayU oraz Przelewy 24. W obu przypadkach czekam już dwa tygodnie. Status Weryfikacja, czekamy na przelew. Zablokowane 12 000zł, które nie wiadomo kiedy dostanę. Do tego brak jakiejkolwiek możliwości aby z kimś porozmawiać. Odnoszę wrażenie, że w Allegro pracują max 3 osoby. Przynajmniej takie sprawiają wrażenie.
@shogun78, z tego, co widzę, od 14 listopada weryfikuje Cię operator Przelewy24. PayU odrzuciło Twój wniosek 10 listopada. Powodem były niezgodne dane nadawcy przelewu z danymi na koncie Allegro.
Witam serdecznie
W końcu ktoś kto ma dostęp do jakiś informacji.
1. Ciekawe dlaczego u mnie nie ma informacji o jakimkolwiek odrzuceniu.
2. Jak dane mogą się nie zgadzać skoro są takie same? Podałem numer konta i z tego konta dokonałem przelew. Dobrze by było abym dostał email z konkretnymi informacjami a nie zadawał pytania na jakimś forum.
@shogun78, w przelewie brakuje Twoich danych (imię i nazwisko). Jeśli to Twoje konto firmowe, operator do aktywacji może poprosić o umowę z bankiem, ew. potwierdzenie przelewu.
Mam ten sam problem. Wysłałam przelewy na P24 i PayU , dodałem skan dowodu , ale dalej mam nieaktywne wypłaty.Czekam na odpowiedź i rozwiązanie problemu, bo to jest nie sprawiedliwe.
PayU 3dni, Przelewy24 5dni.
W teorii, w praktyce trwa to nawet pond tydzień, na jednym z moich kont musiałem się ze 3x upomnieć w tym raz przez formularz na FB bo nie dostawałem odpowiedzi.