Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do tej pory jakoś się udawało ale trafiło i na mnie 🙂 Klientka w sierpniu zeszłego roku kupiła ode mnie osuszacz, na aukcji mamy informacje, że dajemy tylko miesiąc gwarancji, ponieważ nie mamy gwarancji producenta, są to towary powystawowe, leżaki magazynowe, zwroty itp. Wiem że Allegro i tak wpisuje roczną gwarancję na którą nie możemy nic poradzić, ale to że mamy politykę miesięcznej gwarancji jest napisane jak wół na aukcji. W październiku zeszłego roku napisała w wiadomości że ma jakiś problem, w ramach dobrej współpracy pomimo że było już teoretycznie po naszej gwarancji przyjęliśmy na serwis osuszacz, jak się okazało wypiął się czujnik, czyli nic się nie stało. w lutym tego roku znowu był problem i znowu jej pomogliśmy, tym razem wymieniliśmy część, osuszacz chodził w serwisie dwie doby i wszystko było ok, wysłaliśmy do klientki sprawny sprzęt. W kwietniu napisała że po ostatniej naprawie dopiero teraz włączyła osuszacz , chwilę pochodził i znów ma problem. Jak to rozwiązać? Kobieta życzy sobie zwrotu 1250 zł bo tyle zapłaciła za osuszacz, u niej chodził prawie rok, warunki muszą być tam takie sobie, bo jak wraca do nas do naprawy to wewnątrz osuszacza jest zapleśniały, nie wiem jak to ugryżć?
@skleppro100 Gwarancja to świadczenie dobrowolne ale jako przedsiębiorcę obowiązuje Cię 2 letni okres na reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową niezależnie od tego czy towar jest nowy, używany, powystawowy itp.
Po drugiej uznanej reklamacji kupujący ma prawo wymagać zwrotu środków.
Nawet jeżeli źle użytkuje sprzęt?
@skleppro100 Jeśli sprzęt jest użytkowany niezgodnie z instrukcją / przeznaczeniem w wyniku czego pojawiają się wady to masz prawo odrzucić reklamację.
@skleppro100 2lata ma na reklamację a wasz 1m-c to gwarancja a tej udziela gwarant albo np: producent, masz prawo odrzucić ale jeżeli masz dowody że źle użytkuje a nie że sprzęt się psuje, zauważ także że kupujący nie zna prawa bo przy drugiej już rekalamcji ma oprawo żądać zwrotu środków. Sądzisz że jak odrzucić reklamację to musi być koniec problemów?
Sprzedawaj na Allegro Lokalnie albo u konkurencji jeśli chcesz dać tylko miesiąc gwarancji.
Powitać. Klient zgłasza nam reklamację. Napisaliśmy , że przedmiot należy odesłać do ekspertyzy i zaproponowaliśmy klientowi wysłanie kuriera po paczkę lub etykietę do paczkomatu. Klient postanowił sam odesłać przedmiot. Czy w takim przypadku będziemy musieli zwrócić pełne poniesione koszty odesłania przedmiotu przez kupującego?
@mirex2005 Po uznanej reklamacji i decyzji o zwrocie środków powinieneś zwrócić klientowi również koszty wysyłki (nawet jeśli proponowałeś mu wysyłkę etykiety, klient poniósł koszty odesłania zamówienia).
@ko_alka no tak . Tylko chodzi mi np. o takie coś, że klient wybierze sobie wysyłkę kurierem za 299 zł to tyle musze mu oddać?