Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie mam problem i zaniżana ocenę za nieodpowiadanie na wiadomości od kupujących . Nie jest tak bym unikał odpowiedzi jednak po otrzymaniu wiadomości preferuje kontakt telefoniczny jest zdecydowanie efektywniejszy .Od pisanego bo łatwiej mi ustosunkować sie do problemu jeszcze mi sie nie zdarzyło by klient po rozmowie nie czul sie usatysfakcjonowany zaproponowanym prze zemnie rozwiązanie.
Możesz sobie konwersować z kupującymi przez telefon ale najpierw odpowiedz przez allegro.
@PARAKOBRA powinieneś wiedzieć, że allegro nie za bardzo toleruje kontaktów telefonicznych. Wręcz ich nie zaleca (usuwa nr telefonu z danych itd). Dla tego portalu każdy kontakt poza serwisem jest traktowany jako próba sprzedazy na boku. niestety tak to działa, że wszyscy sprzedawcy traktowani są jako potencjalni oszuści, próbujący ograbić allegro z ich prowizji 😞 w związku z tym tego typu kontakt nie będzie uwzględniany w statystykach i będziesz miał niskie oceny z powodu braku odpowiedzi na mailowe zapytania.
@PARAKOBRA Kontakt telefoniczny nie wpłynie na Twoją jakość sprzedaży i uzyskane wyniki. Musisz terminowo odpowiadać pisemnie na pisemne wiadomości.
A skąd masz nry tel. osób, które wysyłają wiadomości?
nr jest podany przy danych kupującego nie jest żadna tajemnica
dzwon i pisz w mailach
dziękuje za rozmowę telefoniczną
i tyle