Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie cały czas tam wisi i nie wiem jak mogę je anulować
@LakowanieWoskiem, kiedyś na forum ten temat był poruszany - zachęcam Cię do sprawdzenia tego wątku. 🙂
@mr_oma, @LakowanieWoskiem Rzeczywiście kiedyś ten sposób był skuteczny ale JUŻ NIE JEST. Pojawia się komunikat, że zostały wprowadzone niewłaściwe dane, czy jakoś tak.
@Client:47295977, w takim razie wpisz jakiś numer przesyłki w zakładce Zamówienia -> Akcje -> Numery przesyłek. Wtedy zamówienie nie powinno się pokazywać w Managerze przesyłek InPost.
Mam ten sam problem. Nie da się wpisać losowego numeru, bo wyskakuje "Wystąpił błąd. Ten numer przesyłki jest niepoprawny dla tego przewoźnika. Nie udało się zapisać zmian. Spróbuj ponownie.".
@aniavergab podaj proszę numer tego zamówienia. Potwierdź proszę, że widzisz je w Managerze przesyłek?
94b56d20-ef30-11ed-b1ea-6d16cf6eb12d
80de9340-dfad-11ed-b897-957b1bef604b
@aniavergab czy przesyłki dla tych zamówień zostały wygenerowane w Managerze przesyłek? Czy posiadasz numery przesyłek dla nich? Jak te paczki zostały nadane?