Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzisiaj między 8 a 9 rano wysłałem pytanie poprzez formularz kontaktowy. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenie zgłoszenia. Wysłałem po jakimś czasie kolejną wiadomość z pytaniem czy wiadomość dotarła również nie otrzymałem żadnego potwierdzenia. Zazwyczaj otrzymywałem jakiś numer ticket i wiedziałem, że jestem w jakiejś kolejce. W tej chwili nie wiem czy ktoś procesuje te zgłoszenia czy jest jakaś awaria?
@Puzonix widzę Twoją wiadomość z dzisiaj z godziny 8:34, nie zawsze wysyłamy potwierdzenie (to zależy od wybranej ścieżki kontaktu), natomiast sprawa trafiła do nas 🙂
Od razu odpowiem, że sprawdziłam to i w momencie zakupu tabela rozmiarów była w odpowiedniej zakładce, więc widzimy to samo. Na Twoim miejscu zapytałabym kupującą skąd ma tę tabelę, z której skorzystała i którą Wam wysłała.
@la_nika Dziękuję za szybką odpowiedź. Byłem przekonany, że tabela znajdowała się tam gdzie powinna. Klientka niestety nie udzieliła odpowiedzi, ale po dokładnym przeanalizowaniu tematu udało się ustalić, że klientka najprawdopodobniej przeglądała inną ofertę i ostatecznie zdecydowała się dokonać zakupu w innej i nie pofatygowała się żeby zapoznać się z tabelą mimo, że zdecydowała się wybrać inny rozmiar niż pierwotnie zamierzała. To są niestety domysły ponieważ klientka nie jest zbyt wylewna i wydaje mi się, że do błędu się nie przyzna.
Czy otrzymam odpowiedź mailową, którą mógłbym pokazać klientce?
@Puzonix bardzo możliwe, że tak właśnie było. Tak, otrzymasz odpowiedź na Twoją dzisiejszą wiadomość w sprawie nr 33202784 🙂