anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak usunąć negatywny krzywdzący komentarz?

damianson_2004
#9 Pomysłodawca#

Jak w temacie. Klient zamówił książkę, potem wystawił Negatywną opinię, dodatkowo poobcinał gwiazdki i nic nie podał w komentarzu = czy da się usunąć taki komentarz? 

P.S.

oczywiście bezpodstawne obcinki: zgodność opisu, cena wysyłki (8,99zł Allegro Inpost - taniej się nie da), jakość obsługi (książka wysąana w ten sam dzień, wysłane info z nr itp)

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

pinsplash
#21 Demiurg#

@damianson_2004 Niestety nie. Wielokrotnie poruszane. Allegro odpowie że to subiektywna decyzja kupującego i może było coś co spowodowało ze na to zasłuzyłeś. A ,miedzy nami powodów mogło być wiele : pies mu zżarł kapeć, Pani w mięsnym  na niego nakrzyczała itp itd

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

damianson_2004
#9 Pomysłodawca#

tak też myślałem.  Dzięki. Jednym zdaniem: można bardzo łatwo wyciąć konkurencję i ubić trochę punktów w ocenie. MASAKRA!

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

damianson_2004 jeśli ocena nie ma treści allegro jej nie usunie . Kontakt z klientem , rozwiązanie problemu to jedyne co możesz zrobić .

oznacz moderatorów

damianson_2004
#9 Pomysłodawca#

Klient ma to gdzieś. Podejrzewam konkurencję lub czysta złośliwość (taka nasza przypadłość) 

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

@mdrogeria Czasem zdarza się, że takiego negatywa usuną (wątki kupujących na forum) - można zgłosić, może mu się poszczęści 😉

oznacz moderatorów

Paint_Box
#12 Orędownik#

Niekoniecznie bezpodstawne obcinki. Niezgodność z opisem mogła jakaś być, da się wysłać taniej niż 8.99, a gdyby nawet się nie dało, klient może ocenić ten koszt jako wysoki. Jakość obsługi z jemu znanych powodów też mogła mu się nie spodobać.

oznacz moderatorów

damianson_2004
#9 Pomysłodawca#

Napisałem do gościa. Jak nie odpisze, to będę dyskutował z serwisem.

Jakość produktu, hmmmm - chciałbym wiedzieć co było nie tak.

Co do kosztu wysyłki: nie ukrywałem ich przed zakupem, a więc klient wiedział ile kosztuje. Co do jakości 🙂  - zgodzę się: mogło mu nie odpowiadać, że dostał info o realizacji i wysyłce produktu z podaniem numeru listu przewozowego tego samego dnia. W sumie nie wiadomo co się w drugim człowieku

Nie miałbym, nic przeciwko jakby było uzasadnienie, ale takich praktyk nie wolno puszczać płazem. Potem klienci są bardziej bezczelni bo czują się bezkarni. Myślę, że będzie się o tym pisać - nie tylko tu na społeczności, ale do serwisu.

Myślę, że klient żal [edycja] ścisło i się **piiip**ł z wrażenia jak dobrze można zostać obsłużony :-)))

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@damianson_2004 są tu na forum osoby które twierdzą że klient moze ocenić nawet najtańszą wysyłkę negatywnie. Np wysyłka gratis - 1 gwiazdka ! - bo mógł mi dopłacić !! 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów